Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manueeltje84 schreef:Hier is zondagavond 19 maart een mooi groot hengstveulen geboren van Freeman VDL
Zwart met een hele unieke bles!
Zijn naam is Memphis
[ Afbeelding ]
BusyMissy schreef:Heb vandaag mijn merrie ook aangemeld op de dikkebuikenlijst. Ik volg dit topic al vanaf het begin en zou graag een beetje meekletsen. Ik wilde eerst even helemaal bijgelezen zijn en dat heeft even geduurd, wat gaan jullie hard!
Ik heb een drachtige KWPN merrie (keur, sport v. Ferro) van 19 jaar oud, zij is drachtig van Eye Catcher en uitgerekend op 20 juni, dus dat duurt nog even. Ik zal morgen een foto maken van haar.
Gefeliciteerd met de nieuwe veulens! Fijn dat alles goed is gegaan, hoewel het bij Woogy dan toch heel even spannend was.
Crines schreef:Welkom BusyMissy. Ik heb Eyecatcher enkele weken geleden in het echt mogen bewonderen en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk was. Goede hengstenkeuze lijkt me dus (al weet ik niet echt hoe hij vererft)![]()
Ik ben benieuwd naar je veulen.
Is het haar eerste veulen? (ik vermoed van niet op die leeftijd)
fokfanaat schreef:Wat leuk busymissy, ik heb een paar jaar terug ook erg fijn bewegend Eyecatcher veulen gehad en overwewh nu sterk zijn zoon instyle voor een van mijn merries. Misschien nog een idee om je merrie op DNA te laten onderzoeken, kost je maar 150,-en dan kan ze alsnog elite worden.heb ik.met mijn ouwetje vorig jaar ook laten doen