Ja, ze heet Sublime's LaVie CR. Roepnaam LaVie, met de betekenis en de twee hoofdletters als verwijzing naar haar grote broer TiSento
hinte
Geplaatst: 24-05-16 15:58
Cynthia82, En spannend maar weer...... Hier hebben ook alle dekhengstjes rond om ijzertjes. De reden, dekken altijd buiten, gaan veel de vrachtwagen op en af en vaak een harde onder grond.
Memere, Aftellen maar weer....
Knolselder, Ik snap je frustatie, maar probeer je zelf niet voorbij te lopen En wat een mooi kindje heb je! Spannend met Fré
mooney, Kan mij goed voorstellen dat je daar van baalt!
Fotsy, Spannend, hopelijk is Elsa drachtig!
Dustinlover, Dat moet toch haast wel, 27 dagen na de laatste dekking
MarijeR, Hopelijk Cookie drachtig.
Murosch Ik hoop dat Helga gauw hengstig wordt des te eerder kan ze weer lekker naar huis.
linda2008, Balen!
Kabayo, Welkom! Mooi combinatie. Klinkt heftig, wat zal jij nog een pijn hebben, sterkte!
Liaan,Fijn dat het er bij Estrella allemaal goed uit ziet!
mijnlieverd , Zal voor je duimen dat Bibi drachtig is
AniekR, Knap veulen hoor! Lieve plaatjes dat ze zo achter mam aan loopt.
Cynthia82, Gefeliciteerd, wat een schoonheid Het geluk straalt van je gezicht af!
sultan15, Gefeliciteerd! Nu Fair nog
AniekR, Klinkt als of je je niet prettig voelt......
Myrthee_, Fijn die onzekerheid, en wat kunnen de dagen dan lang lijken.
Het was weer heel veel, hoop dat alles goed is gegaan
Silly1972
Geplaatst: 24-05-16 18:03
euhmmm Aniek ik denk dat je pijnloos zal slapen Is er iets?
Mijnlieverd, ik ga ook voor jou duimen dat het nu raak is!
Leuk gezicht zo AniekR!
Nogmaals gefeliciteerd met LaVie Cynthia! En mooi dat Fi is afgeslagen!
Goed nieuws voor Wish Sultan, jammer van Fair!
Vervelend die onzekerheid Myrthe!
Mooie bijeespost hinte! -----------------
Hier is Unique ( de andere merrie die we gaan dekken met een gewonnen dekking ) ook hengstig dus we gaan haar vanavond naar Kwadijk ( ruim 2 uur rijden ) brengen!
Korte update: DA hield het kort, met de gezegende woorden: bestel het sperma maar, een ei van 40-45mm, baasje heel blij! En zoals voorspeld, eerste keer héél hengstig en nu niks aan te zien. Typisch
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-05-16 20:34
suffie schreef:
Hé Dyonne, leuk dat je er weer bent, dat is lang geleden! Gefeliciteerd met de dracht, mooie hengst
Ja. Mijn andere veulentje is Carwyn en die is net zeven geworden.
Hier word merrie 3 gedekt, vandaag hengstig geworden..wel laat hengstig geworden tegenover de 10 dagen na bevalling, ze is namelijk 17 dagen geleden bevallen. Nog 6 dagen en Joy word gescand.
Hebben jullie trouwens een idee hoe ik Scarlet qua kleur zou kunnen benoemen. Bruin, sabino. Denk dat ze wel vosfactor draagt, haar moeder is vos. Ze heeft wit en bruin door staart en manen.
Kloppende hartjes Hopelijk zie ik er volgende.week bij Galaxy ook eentje! Bij Charlie, Oohla en Fleem hoop ik gewoon al een vruchtje te zieen
Oei Aniek, wat heb je voor? Ik kan je zeggen dat Metacam geen aangenaam product is. Je wordt er draaiierig en.missselijk van.(tenminste, dacht toch dat dat metacam was). Is een.echt 'paardenmiddel'
Welkom en gefeliciteerd met dde dracht Dyonne!
Ik las iets over een groot ei van 5. Moet jee weten dat mijn merrietje van 82cm een ei van 7 had vorige keer. En nu ook een geell lichaam vann 7-8cm.
Bedankt allemaal! Fair staat weer in Friesland. Leuk elke keer die ritjes 2,5 uur heen, 2,5 uur terug
Succes morgen silly!
Cynthia wat een knap dametje! Mooie naam ook!
AniekR ohjee… sterkte!
Myrthe haha pfff momenteel vraag ik me inderdaad af waar ik het allemaal voor doe Vanmorgen om 6 uur op voor het scannen, werken, net thuis uit friesland… En dat terwijl ik donderdag weer tentamen heb (of examen voor de belgische onder ons ) En wat maakt libby het spannend! Nog 6 dagen dan weet je het!
Starwien bij jou ook alles goed gegaan met wegbrengen? Leuke rit altijd he! Hoe is het met Starwien?
Dank je wel Sultan Is lange dag geweest, wel goed gestudeerd voor donderdag?
AniekR
Geplaatst: 24-05-16 23:24
Cynthia, wat een mooie naam heb je gekozen! Mijn onderschrift is inderdaad wel aan een update toe, valt me ook af en toe af. Maar kan nu misschien beter maandag nog even afwachten.
Myrthe, zo in spannend staar je je overal gek op he. Maar ja eigenlijk zou het te vroeg zijn om hengstig te zijn dan (ook voor de eerste scan toch maandag?).
Dyonne welkom! Zag het al op facebook. Scarlet lijkt me bruin met sabino inderdaad. Als haar moeder vos is draagt ze inderdaad vos. Heeft Brynle wel eens vossen gegeven?
Spannend met de merrie's die allemaal weer gedekt worden nu!
Bedankt nog voor de reacties, ik was wel een beetje cryptisch voor ik naar stal ging. Maar had inderdaad een beetje veel pijn. Ik heb naast fibromyalgie een beschadigd kraakbeen in mijn knie en daar krijg ik van het longeren blijkbaar nogal last van. Afgelopen 6 maanden heb ik niet zoveel klachten gehad sinds ik natuurlijke pijnstillers slik -en niet zoveel belast-, maar nu kwam het er gewoon doorheen en had vanmorgen zoveel last... En als ik last van m'n knieën krijgt, volgt dus ook m'n hele lichaam. Heb dus weer naar wat zwaarder spul gegrepen (nog geen Metacam hoor, maar zo kwam het wel in me op En wist dat het op stal was ) en als ik pijnstillers neem/veel last heb, wordt ik wel eens een beetje zo'n sikkeneurige, labiele trut Vooral ook dat ik één keer gelongeerd had nu en al zo slecht liep, terwijl er nog 2,5 maand keuringsseizoen voor de deur staat, deed me de moed een beetje in de schoenen zakken vanmorgen.
Maar... the show must go on, heb een draaistoeltje gehaald nog vandaag en Lies al vanuit de stoel gelongeerd, ging best aardig ook al was ze een beetje fris/dwars, dus ook nog wel eens overeind moeten komen. Dat is ook een beetje mijn dingetje met Lies. Ze is een superlieve merrie, maar op momenten dat ik veel pijn heb kunnen we soms erg botsen Weet dus ook niet of het nu daar een beetje van kwam. Mabon heeft braaf bij Roos en Raisa aan de andere kant van het draadje gestaan dit keer. Roos ook voor het eerst weer gepakt, die moet nog een hoop leren van het longeren, dus dat stoeltje wordt ook nog even oefenen vrees ik. Wel na eerst wat longeren aan het halster, het hoofdstel nog even ingehad, wat ze vorig jaar ook slechts een paar keer in heeft gehad. Dat deed ze wel allemaal weer braaf. Maar nog even rustig opbouwen met het veulen.