Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BonnyDione schreef:Woogy nope was het niet van plan ..
ik weet niet precies hoe ik bij het onder werp dekken kwam bij me DA .. maar volgens mij DA kon dat dus makkelijk nog .. ik heb haar uiteraard helemaal laten controleren ..
en kwa conditie en gezondheid kon ze dat nog makkelijk aan ..
heb der ook laten testen op cushing die heb ze niet.
in het verleden kwa gezondheid heb ze eigenlijk nog nooit wat gehad .. meeste van de 10x kwam hij alleen voor entingen en als ze een wondje had die ik zelf dan te diep vondt of wat dan ook .. ik heb Dione al vanaf ze 6 maanden was dus ken der hele geschiedenis ..
als alles niet goed was of kwa gezondheid of conditie heb ik haar nooit laten dekken..
en als je op het avs had gekeken kon je ook zien dat dit haar eerste veulen is
Woogy schreef:BonnyDione schreef:Woogy nope was het niet van plan ..
ik weet niet precies hoe ik bij het onder werp dekken kwam bij me DA .. maar volgens mij DA kon dat dus makkelijk nog .. ik heb haar uiteraard helemaal laten controleren ..
en kwa conditie en gezondheid kon ze dat nog makkelijk aan ..
heb der ook laten testen op cushing die heb ze niet.
in het verleden kwa gezondheid heb ze eigenlijk nog nooit wat gehad .. meeste van de 10x kwam hij alleen voor entingen en als ze een wondje had die ik zelf dan te diep vondt of wat dan ook .. ik heb Dione al vanaf ze 6 maanden was dus ken der hele geschiedenis ..
als alles niet goed was of kwa gezondheid of conditie heb ik haar nooit laten dekken..
en als je op het avs had gekeken kon je ook zien dat dit haar eerste veulen is
Merries kunnen het prima aan om op latere leeftijd nog baby's te krijgen, zelfs eerste baby's. Vriendin had haar merrie met 17 laten dekken en heeft dus vorig jaar haar eerst baby gehad. Of was ze nou 16 en met 17 haar eerste baby? Anyway, ook wat 'ouder' en heeft nergens last van gehad
Haar baby's hadden eventueel ook buitenlands geregistreerd kunnen zijn waardoor er geen op het avs stonden. Vandaar dat ik het vroeg
Tiniie: Chexy is sexy! Wat een knapperd zeg.
Gisteren Masje voor het eerst een halstertje om gedaan, kanonnen...was alsof ik met een oktopus aan het worstelen was haha. Vandaag maar in de rijbaan gezet voor het eerst...Mas is dwars en oersterk! Maar uiteindelijk met at overtuiging lukte dat ook weer. Maatje kan draven als een jekko in die grote ruimte.
Daarna tante Pony en nichtje Tara erbij gezet en dat ging helemaal prachtig. Alle drie de dames waren top samen en kleine Mas voelde zich prima tussen al die wijven haha.
Hopen dat de foto's een beetje gelukt zijn, dan kan hij heel binnenkort zijn eerste eigen topic krijgen