[HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 15:45

Ja ga ik ook zeker doen Woogy! Ze staat dadelijk alleen dus kan ik der mooi bijvoeren :)

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:50

De laatste weken weinig tijd gehad voor Bokt, dus ik ga hier weer proberen in te springen, ik heb even de laatste 2 pagina's bij gelezen.

CubraLibre, bij mij verschilt het per merrie, en per jaar eigenlijk hoe vaak ik laat scannen. Aziza laat ik vaak 2x scannen, 1x op 17/18 dagen en 1x rond 40 dagen, en als er dan niets geks gebeurt laat ik het daarbij. Mausi heb ik afgelopen jaar zelfs maar 1x gescand en heb haar later nog 1x op laten voelen, maar alleen omdat de DA er was en dat me maar 16 euro kostte, anders had ik het bij 1x gelaten. Maar ja, zij was ook pas in oktober gedekt, dus als ze het kwijt geraakt was, was ze toch niet opnieuw gedekt.
Maar normaal scan ik meestal 3x, meestal rond de 18 dagen, rond de 30/40 dagen en dan nog 1x rond 80/100 dagen (al moet ik zeggen dat ik die eigenlijk alleen doe als ik het met iets anders combineer).

Lisa, als Madjani je droomhengst is zou ik zeker daarvoor gaan!
Zie net dat het niet je droomcombinatie is, dan zou ik er toch goed over nadenken en misschien voor Pony een andere hengst zoeken, en deze hengst dan een keer op een andere merrie gebruiken.

Venthe, dat klinkt juist heel positief, net voor de eisprong geïnsemineerd. Goed dat ze nog een keer gedaan hebben! En nu 18 dagen duimen!

Vesceron, spannend!

Chimello, ik zal duimen dat alles drachtig is!

Kiki, wat sneu van je hondje zeg :(:)
Sterkte en hopelijk kan ze toch nog een tijdje mee zonder teveel ongemakken, wat een dilemma's zijn zulke dingen toch altijd..

Oh oh Fotsy, wat een dame :+ Ik hoop dat ze binnenkort geïnsemineerd kan worden.

DL, gefeliciteerd met de dracht van Fab! Dat wordt wel een vroeg veulen.

Vulina, zou mooi zijn als je andere merrie morgen geïnsemineerd kan worden. En ik ga duimen dat je vosmerrie drachtig is!

Pretty, fijn nog niks hengstig, dat geeft goede hoop!

RX, spannend!

ubimone, spannend, hopelijk zijn ze drachtig!

Hier zit het dekseizoen er toch ook nog niet op *\o/* Mausi is hoogstwaarschijnlijk verleast (nog even wachten tot de betaling ook daadwerkelijk binnen is ;) ), dus zij zal nadat ze bevallen is in augustus/september weer gedekt worden. Het veulen zal dus niet voor ons zijn, maar voor de leaser, maar wordt wel bij ons geboren :)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 00:27

Zo doen wij het ook ongeveer, maar zit in scan pakket, dus ik doe de 35 dagen en 100 dagen sowieso.

Laat veulen AZ! Hopen dat het de eerste keer pakt, dan kun je weer wat gaan inlopen :)
Persoonlijk heb ik ze liever wat eerder, vooral ook omdat ze dan mooi mee kunnen de opfok groep in. Moet wel zeggen dat we dit jaar veel late veulens kregen, maar een klein aantal gelijk in Oktober/November..

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 07:12

Wat leuk Roma, door welke hengst zal e dan gedekt worden? Hoop dat Mausi geoorloofd vroeg bevalt zodat het weer een paar dagen(weken) verspringt en je eerder kan dekken met haar.

Ik moet eerst vriendlief nog meekrijgen om met Dostatok te dekken, die maakt er weer een hele issue van dat de hengst niet in west Europa heeft gekoerst en de resultaten niet te vergelijken zijn :\ Vind ik persoonlijk onzin, hij heeft in Polen gekoerst en daar koersen west Europese paarden ook en Polen koersen aan deze kant van Duitsland dus naar mijn zin wel te vergelijken. Maar goed...heb nog een jaar om overtuigend te zijn ;)

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 07:57

Vulina schreef:
Zo doen wij het ook ongeveer, maar zit in scan pakket, dus ik doe de 35 dagen en 100 dagen sowieso.

Laat veulen AZ! Hopen dat het de eerste keer pakt, dan kun je weer wat gaan inlopen :)
Persoonlijk heb ik ze liever wat eerder, vooral ook omdat ze dan mooi mee kunnen de opfok groep in. Moet wel zeggen dat we dit jaar veel late veulens kregen, maar een klein aantal gelijk in Oktober/November..

Ja, ik heb ze zelf ook liever eerder. Maar ik had afgelopen jaar een hengst geleast, en toen wilde ze maar niet drachtig raken, uiteindelijk hebben we Nog één allerlaatste poging gedaan de dag voordat de hengst wegging 10 oktober en wonder boven wonder bleek ze toen toch drachtig (hele verhaal staat in mijn topic in mijn onderschrift).

Mijn idee was ook om haar pas begin volgend jaar weer te dekken, maar als de leaser liever in augustus/september dekt doen we dat. Vorig jaar beviel ze op 320 dagen, dus ik hoop dat ze dat nu weer doet.

Lisa, de hengst is nog niet helemaal bekend, hij twijfelt nog tussen 2. Beide mooie hengsten die goed bij Mausi aansluiten, dus ben heel benieuwd naar zijn uiteindelijke keuze.

Succes met het overtuigen van je vriend ;)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 08:06

Is ook zo; de keuze is nu aan hun!

Mannen := Hier volledig de vrije keuze, overleg altijd wel even, maar hij vind gelukkig dat ik er genoeg van weet om te beslissen...

Zit weer te wachten op de veearts. Eentje scannen. Mag van mij wel komen. Zoontje van 2,5 gaat voor de eerste keer op school(peuter) reisje en die moet 9 uur op school zijn...

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 10:52

Zo AZ het dekseizoen krijgt nog een staartje dus :D
Ik ben er persoonlijk ook niet voor,om nog zo laat te gaan dekken,maar het is dan natuurlijk de leaser die het moet weten wat hij wil.

Succes met scannen Vulina. Ja daar wil je dan wel bijzijn,mooi moment,dat eerste schoolreisje van mijn zoon wuifde ik toen uit met tranen in de ogen. :o Ben je ook van Belgie dan? Want in Nederland gaan ze later naar school toch?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 11:41

Nee, Nederland, Fries zelfs :P Hij zit sinds kort op de peuterschool, dat is van 2,5 jaar tot 4 jaar. Was niet echt een succes :+ Kleine man huilde alles bij elkaar, hij wou in de zandbak op school :Y) Toen moest hij ook nog bij juf in de auto ;( Hij liep er blauw van aan. Kreeg later een berichtje dat hij het super naar zijn zin had/heeft en niet meer heeft gehuild. Is ook beslist geen janker, maar dit was toch wel héél gek!

Veearts nog steeds niet geweest. Kunnen net zo goed geen tijd afspreken. Beetje breed begrip zo; tussen 07.00 en 08.00... Heb al gebeld (3x O:) ) en hij komt er nu aan. Ben benieuwd hoe het nu gaat, als ik moet insemineren vandaag ben ik wel erg laat met sperma bestellen. Belt de veearts zelf maar

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 11:55

Rianne1994 schreef:
Hier is liz nu 3 dagen achtereen hengstig en ook goed hengstig. Ze lijkt anders dan vorige keren alsof ze er meer open voor staat.

Ook goed nieuws wbt vader, hij is al weer thuis na de operatie :D

Goed nieuws dus +:)+ Beterschap met je vader!

Woogy schreef:
Wij zijn aangeraden twee keer scannen en daarna afwachten. Dus 18 en 35 dagen en dan eventueel als er weinig te zien is van de dracht met 7 maanden opvoelen.

Ik hoop maar op het beste met Pony, 1 mooi 20 dagen vruchtje volgende week. Voorgaande jaren zat dat tweede grote ei er misschien ook wel en heeft ze netjes 1 baby gehad.

De hengsten waartussen ik twijfelen:
Al Saoudi. Dekt alleen natuurlijk tegen een goede prijs. Vind hem qua model en bloed beter op Pony passen. Zitten wel weer de veel voorkomende Franse lijnen in die Pony ook voert.
[ Afbeelding ]

Madjani. 2000 euro verzendsperma. Zijn moeder is Tunesisch. Pony heeft in haar moeders vaderlijn ook een berg Tunesisch wat elkaar enorm versterkt. Kans op een kanon is dan groter, maar hij is wel vrij zwaar op het lijf, dat heeft Pony zelf ook. Is wel echt mijn ultieme droomhengst.
[ Afbeelding ]

Kom net deze kanjer ook tegen! http://stallions-alnujaifi-farm.com/izz-al-khail/ Vrij van Frans bloed. Een kennis van mij had z'n merrie gedekt door hem alleen had ze verworpen op 10 maanden :( Ze staat nu drachtig van Mythos en volgend jaar gaat hij terug fokken met deze hengst. Ga daar eens goed over nadenken. Hoor net dat de hengst 2 jaar geleden overleden is maar dat er nog wel wat sperma opgeslagen ligt...Weet niet of ik die gok dan wel wil wagen

Als die 2e je droomhengst is en je kan het betalen; zou ik dat doen. Ik vind hem ook prachtig :j

kiki1976 schreef:
Wat fijn Rianne!

Weer terug van de da met onze hond. Helaas niet goed |(
Sws een tumor in d'r keel en eentje in haar borst/buikholte. Helaas niets meer aan te doen.
Is niet dat we gelijk vandaag of morgen een beslissing moeten nemen, maar er wel over na gaan denken en haar heel goed in de gaten houden.

Ah nee wat erg.. Y;( Wat moeilijk zeg voor jullie, sterkte hoor!

Venthe schreef:
Jeej de HH belde net, vanmorgen opnieuw geinsimineerd. Nu net gescand en het ei is weg! Morgen ga ik haar ophalen en dan nu nog 17 dagen wachten...

Oeh leuk, spannend :D

R.X. schreef:
Ikki ik wil je heeeeel vele sterkte wensen.
Ik hoop dat jullie toch nog een fijne tijd samen hebben ondanks het vreselijke bericht.

Ik ben niet zo vreselijk veel thuis in het insimineren.
Dus houd wijslijk mijn mond en leer hier bij.

Voorlopig word er hier alleen natuurlijk gedekt.

Morgen gaat mijn span naar de hengst.

Vanavond de hh bellen over de tijd enz.

Dan wil ik de tussentijd gebruiken om mijn merries te laten testen op lwo ivm de hengst voor volgend jaar.

Veel zijn er al gedekt joh.
Die van mij behoren dus tot de laatkomers,
Zou einde van dbt 2016 ook niet zo veel te kletsen zijn voor mij ha ha.

Vandaag gaan ze dus, spannend.. Succes!
Laatkomers valt best mee toch? Ik persoonlijk vind juni een prachtige maand
om een veulen te krijgen.

Dustinlover schreef:
Kiki sterkte met je hondje.. lijkt me heel moeilijk!

Nou totaal niet verwacht, maar wat was ik blij toen de veearts zei: Ja hier zit toch echt wat in!.. Mijn reactie: huh echt? *\%/* *\%/* *\%/*

Nu is het zo dat ik Fab eind januari een keer gedekt heb zien worden, toen niet meer dacht ik. Toen ik net mijn app gesprekken terug las zag ik staan op 23 maart dat ze hengstig stond. Dus veearts gevragen want dan zou het nu 8 weken onderweg zijn en zij kon al niet meer zien hoever ze was en dacht dat het al langer onderweg zou zijn...
Nu zal ze toch met de winter wel overdragen haar kennende dus ergens tussen begin januari en eind februari verwacht fab een veulentje!!!

Absolutely Fabulous (Don Romantic x El Corona)
[ Afbeelding ]

x

I Know (moeder was een Briar x Doruto en vader onbekend)
[ Afbeelding ]

Jippie ! Gefeliciteerd *\o/*

Woogy schreef:
Wat leuk Roma, door welke hengst zal e dan gedekt worden? Hoop dat Mausi geoorloofd vroeg bevalt zodat het weer een paar dagen(weken) verspringt en je eerder kan dekken met haar.

Ik moet eerst vriendlief nog meekrijgen om met Dostatok te dekken, die maakt er weer een hele issue van dat de hengst niet in west Europa heeft gekoerst en de resultaten niet te vergelijken zijn :\ Vind ik persoonlijk onzin, hij heeft in Polen gekoerst en daar koersen west Europese paarden ook en Polen koersen aan deze kant van Duitsland dus naar mijn zin wel te vergelijken. Maar goed...heb nog een jaar om overtuigend te zijn ;)

Succes met het overtuigen van je vriend :D :=

Vulina schreef:
Is ook zo; de keuze is nu aan hun!

Mannen := Hier volledig de vrije keuze, overleg altijd wel even, maar hij vind gelukkig dat ik er genoeg van weet om te beslissen...

Zit weer te wachten op de veearts. Eentje scannen. Mag van mij wel komen. Zoontje van 2,5 gaat voor de eerste keer op school(peuter) reisje en die moet 9 uur op school zijn...

Ah wat leuk :D Spannend voor jou en je zoontje (ik ben peuterjuf)
Succes met de scan!

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 11:57

Kiki, inderdaad erg dubbel he, zo lastig om te bepalen wanneer het genoeg is. Zeker een dilemma, maar je kent je hondje het beste en als je je gevoel volgt neem je vast de goede beslissing op het juiste moment, sterkte :(:)

pretty, ziet er goed uit voor 2 dames dus! +:)+

R.X., spannend vandaag je span naar de hengst!
Misschien een domme vraag :o maar wat is Iwo?
Ik ben ook een laatkomer denk ik hoor, mijn merrie is gisteren naar de hh gegaan en het moet nog maar in 1 x gaan lukken natuurlijk.

DL, gefeliciteerd!!! *\o/*
Wat een mooie combi zeg, dat beloofd wat moois!

Woogy, spannend woensdag, ik duim voor je mee :)
En succes met het overtuigen van je vriend :)
AZ, gaat ook hard het topic :j ik moet ook even inhalen na afwezigheid :0
Spannend een veulen voor een ander, zit daar nog een heel contract aan vast of niet?

Vulina, succes met scannen, spannend!

Hier gisteren dus mijn merrie naar de hh gebracht, helaas over een rit van een uur bijna 2,5 gedaan, behoorlijke file gehad -O- Maar al met al alles goed verlopen. Ze was wel even aardig beledigd toen ik gedag ging zeggen, altijd zo'n dubbel gevoel om d'r achter te laten, maar goed, het is voor een goed doel!
Nu wachten op een telefoontje dat ze drachtig is en ik haar weer kan ophalen! Hoop dat het net zo snel gaat als vorig jaar, toen stond ze met krap 5 dagen drachtig thuis :)
Dan nog duimen dat ze dit keer netjes 11 maanden uitzit en een gezond veulentje uitpoept :)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 11:58

Mijn vriend zal het echt een worst wezen welke hengst ik kies of hoeveel paarden en veulens er komen :') Die vindt alles leuk en gezellig (hij is gek op dieren maar doet er niet echt wat mee) We hebben alles aan huis en ik 'smokkel' er gewoon steeds wat beesten bij :D Mijn volgende missie is dus een veulen en daarna een hond O:) We hebben het huis sinds december en we zitten nu op 1 pony, 1 Shetlander en 2 cavia's :+

Ik zit in het 'aftelclubje' en vind het enorm spannend. Ik probeer er niet teveel aan te denken maar ik hoop echt heeeel erg dat het meteen de 1e keer gelukt is. Toch wel een gedoe hoor dat dekken en alles eromheen :+

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:40

@Vesceron, dan komt ze weer thuis na ovulatie? Na 5 dagen weet je nog niet of ze drachtig is toch?

Mijn vriend roept wel steeds dat we er geen eigen paarde bij moeten hebben. Heeft hij ook wel gelijk in. Kan moeilijk de hokken vol hebben met eigen spul. 1 mag niet weg van hem, maar heb ik wel te koop staan ;) Heb zelf nog 3 in de opfok, 1 oudje, 1 jonkie, en 1 veulen en 1 10 jarige. Daarvan krijgen er 3 een veulen. Pa en zus hebben hier een fries staan, ook drachtig en weer gedekt na veulenen.
Verder nog 2 katten, 2 honden, 3 kippen, 2 koeien }:0

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:40

Vanmorgen weer naar de Radstake geweest en alles was dik in orde met Luna. Wij kunnen dus aftellen :z Ben blij dat al het heen en weer rijden mij dit jaar bespaard is gebleven. Nu andere slapeloze nachten in het verschiet, maar Lara doet nog rustig aan. Verwacht het veulen de eerste week sowieso nog niet.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:41

Oh, veearts is geweest :) (Oh ja, dáár gaat het over in dit topic :') ) Morgen insemineren. Veearts was erg positief, ei zag er mooi uit, baarmoeder ook. *\o/* *\o/*

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:47

@Vulina, vorig jaar heb ik haar gebracht op de 2e dag dat ze hengstig was, op de 5e dag is ze geinsemineerd omdat haar ei goed was en dag 6 was het ei weg en ging ze mee naar huis. Na 19 dagen is ze toen thuis drachtig gescand :)
EDIT: spannend, morgen insemineren!!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 12:51

Fijn Vulina,nu maar hopen dat het pakt!

Suffie ook nog aan het wachten op een veulen. Ik verwacht de eerste maand nog niks. Duurt lang zo. :D

Vulina dat is niet handig neen als je opfok doet en alles volzet is door eigen vee :P

Apple leuk,mijn vriend en ik delen de hobby maar dan heeft ie dus ook evenveel te zeggen erover en dat is niet altijd handig. :+
We gaan zondag trouwens uit rijden,begeleide koppelwandeling. Echt jaren geleden dat we nog paardgereden hebben,dat wordt wat. :')

Vesceron duimen dat het even vlot gaat als vorig jaar en deze keer blijft alles gewoon mooi zitten hoor!

Nikita loopt momenteel niet meer bij de hengst omdat ze bij d'r vriendinnetje (wat niet gedekt mag worden) op een apart stukje loopt. Dus nu haal ik de hengst elke avond even bij haar en tot nu toe slaat ze goed af. Karin ook niks te zien,die loopt gewoon bij de hengst.

Ooo zou zo leuk zijn als die 2 beiden in 1x gepakt hebben,dan zitten ze ook samen volgend jaar om te veulenen. *\o/*

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 15:49

duimen draaien vulina en DA is er dan toch nog geraakt _/-\o_ hier nog steeds aan het wachten hoor, al sinds woensdag ;) en krijg berichtje dat het pas voor volgende week zal zijn, ziek, kan gebeuren en we hebben tijd ;) , was maar voor inentingen en signalement van Lily.

vanavond gaat merrie met veulen naar kliniek, hopelijk dit of juist na weekend insemineren.
Want spuit is toch niet optimaal, krijgt mijn merrie altijd zweetaanval van.

Oh Pretty lijkt me leuk die twee dames samen volgend jaar en van Casje, heeft je ander hengstje nog werk of is die werkloos dit jaar :D

vesceron, volgend jaar terug het kleurtje dat je wilde en dan een gezond veulen en merrie

Apple, hier ook meer mijn hobby, mijn vriend ziet ze allemaal graag lopen en af en toe eens helpende hand, behalve als ze in de groententuin zitten (kip of al eens een konijn), in de boomgaard, al eens een pony of in zijn metserszand zitten, dient om beton te maken en niet als katten- of hondenbak of binnen glippen of.....
Anders grote liefde :Y) tussen hem en de vele vele diertjes :+
Wel geen discussies over hengst ofzo, ik doe maar, alleen was het zijn idee Flo nog eens te dekken dit jaar +:)+ en we spreken niet tegen (deze keer ;) )

RX dus geen laatkomer hoor, hier nog niet eens aan insemineren begonnen en dan moet het nog lukken van de eerste keer

AZ oh je merrie voor lease, apart wel
Maar zij moet nu nog even, zij is de laatste dit jaar

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 16:01

Fotsy is voor 1 keer toegeeflijk. :')
Succes vanavond! Mijn merrie kreeg ook altijd zo een zweetaanval van die spuit,heel erg zielig vond ik dat. Duurde gelukkig niet lang.

Victor is een jaartje werkloos maar hij heeft toch maar geluk gehad toen we dachten dat mijn schoonvaders merrie "klaar" was en we ze bij haar maatje Victor staken.
Ik stond met Jarne Ella te borstelen en toen keken we in de verte en daar zagen we ineens actie,toch nog niet helemaal klaar dus. :=

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 16:38

Iedereen gefeliciteerd met de nieuwe drachtige merries!

Kiki sterkte met je hond!

Orion vandaag ook gescand en ja hoor.. Drachtig!! *\o/* *\o/*

Aura is ondertussen ook gedekt dus daar moeten we wachten tot ze 18 dagen is

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 18:52

GoLizz, ik hoop dat je merrie drachtig is! Maar is het nog niet een beetje voorbarig op dag 16 met alleen maar schouwen? Of is jou merrie altijd heel erg precies? :)

Wat vreselijk jammer, Ice -O-

Wat een verschrikkelijk nieuws over je hondje, Kiki :(:)

Woogy schreef:
2,50 per dag 8)7 wat een gekkenwerk!! Waar ik m'n Pony volgend jaar wil dekken kost het maar een schrale 18 euro per dag. Dan ga ik wel even heel hard twijfelen over opstuur sperma...Dat insemineer verhaal ligt me niet lekker op m'n maag maar nog eens dik 1000 euro erbij tellen(reis van 800 euro en ik ga maar even uit van 200 euro boarding)...ik weet het niet, ik twijfel me suf. Heb gelukkig wel een jaar om te twijfelen

18 euro??? :oo Ik betaal 5 euro per dag.

pretty schreef:
Cynthia was vandaag niet de dag of ben ik verkeerd? :o

Inmiddels weet je het al, morgen dus :D

Mijn laatste momenten van het aftelclubje :D

Daisy wordt ook op dag 16 gescand, morgen dus ! Ik vind het zooooooooooooooo spannend!! En de hh weet niet hoe laat de va komt (als hij in de buurt is). Dus het kan 12 uur zijn, maar ook 17 uur. Als ik er echt over nadenk, word ik er gewoon zenuwachtig van, verschrikkelijk! :D

Fijn nieuws over je vader, Rianne, super!

Hele knappe hengst, Woogy, die poolse schimmel!

Venthe schreef:
Jeej de HH belde net, vanmorgen opnieuw geinsimineerd. Nu net gescand en het ei is weg! Morgen ga ik haar ophalen en dan nu nog 17 dagen wachten...

Spannend!!!

Fijn dat je nog steeds niets hengstig hebt, Pretty!

Gefeliciteerd met Fab, DL!! Wat voor champagne is je hengst, een amber toch?

Leuk, AZ, toch nog een babbie erbij! :D

Hoe is het insemineren vandaag gegaan, Vulina?

Gefelicteerd met Orion, Pauk!

Zo, ik ben weer bij :D

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:12

Jill is 28 dagen drachtig! Hartslag gezien
*\o/*

Afbeelding

Nu 19 juni laatste keer scanned (60 dagen) en daarna gaan we heerlijk aftellen naar volgend jaar ;)

ubimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:19

Voor degene met drachtige merries gefeliciteerd!
Probeer wel bij te blijven maar valt niet mee.
Hectische tijd hierzo.
Vorige week ons huis verkocht onder voorbehoud.
Nu van alles regelen en we zijn ook rond aan het kijken naar een ander huis.
Vandaag een bod neergelegd voor een huis.
Ben benieuwd....
Tis allemaal een beetje veel op t moment....
Sorry!

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:20

Spannend ubimone....

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:39

Spannend Cynthia!! Nog nachtje slapen en hopelijk niet een hele dag wachten :D

Gefeliciteerd CubaLibre!!

Woogy