Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Fer_ schreef:@Diane: hahaha dan word ze iig niet te klein voor je.. sirana was met 2 dagen oud 88 cm...
maargoed ik hoop op een D pony..
hoe groot is je merrie en de hengst?? welke maat wilde je ongeveer??
Mandy heeft afg. zaterdag bij mij fotows gemaak ( 300) ben erg benieuwd of daar bog wat leuks bijzit hihi... zo scherp als hierboven krijg ik zelf niet gedaan met mn simpele digitale camera
KootMiraDrum schreef:Magic_Ice, nog even over wat jij schrijft, dat je merrie haar zucht overgaat in melk, kun je dat wat meer uitleggen, hoe zie je dat?
Al_Zawraa schreef:Jeetje wat wordt Kyra al groot zeg!
Onze Fahkour blijft tot nu toe nog maar klein, waar Rahnanah op 10 weken al 1.12m was, is Fahkourtje nog maar 1.08m. Heb toch het idee dat de hengstjes later harder gaan groeien, dat was bij Shoukran ook zo.
Pff, ben al een paar dagen ziek, dat is nooit leuk, maar met dit weer vind ik er helemaal niets aan.. Nou ja, straks een paar uurtjes werken, dan snel naar de paarden en dan maar weer snel naar bed!
Neonlight schreef:Wij zagen haar al persen, en ik wist niet of je er al was. Vandaar mijn sms-je nog, van schiet op!
Maar of ze nu echt begonnen was was niet te zien, haar kont lag precies buiten bereik van de camera. En ineens zagen we een hoofdje omhoog piepen, toen wisten we het pas zeker.