Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Richtje schreef:@Parouscha, nee ik heb niet meteen gebeld de vorige keer20 minuten nadat het veulen er was wel, merrie ging echt slecht. Was het goed gegaan met de merrie dan had ik een paar uur later in de gewone dienst pas gebeld voor een controle van merrie en veulen.
Saffier schreef:Ik had het met Casa ook, naar mij blijf ze wel behoorlijk hetzelfde, wil altijd al graag geknuffeld worden, maar naar de andere paarden was ze anders. Het grootste deel van de dag staat ze een beetje in d'r eentje, terwijl dat normaal absoluut niet zo is. Ook vond ik haar uier wat gezwollen en dat is nog steeds zo. Voor het insemineren had ze dat niet.
Later in de dracht wordt ze altijd heel humeurig naar andere paarden, en het liefst kruipt ze dan bij mij op schoot. Ook vind Casa vanaf 6 maanden dat ze het toch wel zwaar heeft, en vind dat ze dan luid mag "kreunen" als ze ligt.
Ik zei vanaf dag een of twee dat ze weer thuis was al dat ze drachtig was. En toen Nicolas me vroeg waarom ik dat dacht, verklaarde hij me voor gek. Maar ik had mooi wel gelijk