Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole288 schreef:yfande: zeker niet besloten hoor! wel mega druk met pagina's erbij iedere dag. ik krijg ook niet altijd reactie terug, maar laat dat je er niet van weerhouden om te posten hoor!
(hier zijn de merries nog niet spannend, dus voor nu is het vooral meeleven met de anderen van dit moment)
yfande schreef:Neonlight, ik weet dat hier mega hard gepost wordt, is ook echt moeilijk bij te benen, dat snap ik,
maar ik post geloof ik al sinds vorig jaar en kreeg bijna geen respons op foto's of vragen, maar goed,
geeft niet, weet nu dat dit geen besloten topic is, dus ik banjer gewoon mee.
Yf is en 15-jarige Rheinlander merrie met bijna evenveel Holsteiner als Trakehner genen, zij is op
19 juni geinsemineerd van Biotop een Rus-Trakehner, redenen was dat ik ten eerste op slag verliefd
was op die hengst, ten tweede heb ik advies gevraagd en werd er gezegd dat de hengst genetisch en
fenotypisch goed bij Yf zou passen, daarnaast staat hij bij een goede kennis van mij en ik heb hem dus
al verscheidene keren gezien, hij is ondanks zijn leeftijd en patser en ziet er schitterend uit, wat mijn
keuze allen maar bevestigd heeft.
Yf en ik zijn puur recreatief bezig, en deze dracht is puur voor mijzelf, noem mij gerust een Penny![]()
Het meerendeel van jullie zijn volgens mij ervaren fokkers, en ik hoop dat ik als leek met mijn vragen
bij jullie terecht kan.
Om te beginnen vind ik dat haar uier zich al iets begint te ontwikkelen, is dat normaal met 265 dagen ?