super nieuws cindy bijl!!! leuk veulentje lijntje! toeka: arme merrie wat een uier.. ABC prachtig veulen, houden jullie het? mooie mama ook!! Iorr dat is niet zo'n mooi verhaal! ik hoop dat alles meevalt! sterkte!! odessa1 dus ik heb niet als enige zo'n gekke merrie!! spannend muzefee
prachtig kindje rian!! die mag de meiden straks van zich afslaan Pippalex mooi veulen gefeliciteerd!! gefeliciteerd met je mijlpaal september nog 10 daagjes
Ik meld me na lange tijd ook weer even met de mededelink dat Wikke gister (1 april) na presies 330 dagen dracht is bevallen van een prachtige ondeugende kleine meid welke ik Bijke heb genoemd.
DOVANTO omdat kees graag een merrie wilde en ik het een hengsten naam vond/vind ik ben super blij met een hengstje. vandaag even tussen de buien door naar buiten geweest. kijk en geniet
als jullie gek worden van de foto;s hoor ik het wel [/quote]
@ ABCDE leukbedacht! zou bij mij niet lukken om daar een leuke combinatie uit te krijgen vrees ik ... Moet met een I beginnen trouwens... IDOVANLADY :s? IZOVANLA(DY)? nog maar even zoeken vrees ik veel plezier iig met je stoere hengst!
Hahaha mag inderdaad wel snel komen dat veulie! We hebben er nu 2 op stal, een merrie, en een héél leuk, brutaal hengstje.... We zitten nu te wachten op een paar pony's die nu een week overdragen, en een merrie die morgen uitgeteld is zit er ook flink aan te komen...
Ziga begint éindelijk wat vorm te krijgen in d'r uiers.... Begint al wat voller te worden. Haha ze geniet duidelijk van dr rust, word nu eeelke dag lekker gepoetst, zit al een heeeel eind in d'r zomervacht, glanst en is heerlijk knuffelig... Ben helemaal trots op d'r ...