Marlijn: Wat mooi, een hinnikje en dan ineens de herkenning: dat is mijn kind!

Guenivere: is ook niet niks, zo’n start met hartmassage enz, daar mag ie best goed van bijkomen. Als hij goed en genoeg drinkt kun je niet meer wensen denk ik, jonge beebjes doen niet veel meer dan eten en slapen en deze zal nog wel meer moeten bijslapen dan anders. Ik zou morgen gewoon nog een keer de DA laten kijken, voor je eigen zekerheid. Lees nu dat hij al uit zichzelf is gaan drinken en wat een leuk mannetje met dat wit op zijn kontje!
Texeenmaikey: Wat een mooi koppie! Lekker wollig beebje!
Thomas: Dat duurt nog 4 dagen, wie weet is het er dan al! (òf wacht ze zelfs tot je terug bent) En het allerbelangrijkste is toch dat het allemaal goed gaat!
Whiz: gefeli met de mijlpaal!
Samsam: Dat komt hier maar zo even binnen met een merrie die nog 3 weken moet en meer uier heeft dan menige hier die al bijna uitgerekend is

Whiz/Neon: het gaat denk ik om tenerife VDL, daar zit geen burggraaf in? En die heeft vos-kinderen.
Evy: Meestal ga je toch ook uit van de laatste dekking? Als het eerder gepakt had had je wrs toch niet nogmaals gedekt?
Max: Gefeliciteerd! Dan is dit die van sophie?
Blazingboots: Zelf opvoelen? Je hebt ook geen idee hoe lang ze dan drachtig zou zijn?
Silketje: Drachtige dames alom dus bij jou en nu weer spannend voor vannacht!
Succes weer voor de wakers!