hannahhannah schreef:Ik wil best bellen? Zal ik het doen?weet alleen niet hoe hetnu met haar is want mijn beeld staat al 10 min stil..
ze ligt nogsteeds met een kleine blaas
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hannahhannah schreef:Ik wil best bellen? Zal ik het doen?weet alleen niet hoe hetnu met haar is want mijn beeld staat al 10 min stil..

ThePast03 schreef:_Marlijn schreef:Of iemand anders die de code heeft gekregen van de eigenaar. Maar dit duurt zó lang....
Dan heeft die "iemand anders" ook echt wel de eigenaar gebeld hoor
Maar waarom gaan ze dan niet gewoon kijken.. Sanneh14 schreef:op MB wordt nu gezegd dat er een eigenaar bij is
Nicole288 schreef:ik krijg 'nummer niet in gebruik' bij allebei die nummers. Wat doe ik dan evrkeerd? Moet je alles intoetsen wat daar staat of vanuit het buitenland iets anders of?

Sione schreef:hoe lang is ze al bezig. Zit op mijn werk en kan hier geen streaming bekijken.... ik volg het via jullie ...
Eyecatcher schreef:Sione schreef:hoe lang is ze al bezig. Zit op mijn werk en kan hier geen streaming bekijken.... ik volg het via jullie ...
ik denk al meer als een uur