Stephany schreef:Krijgt Solano nu een injectie??
Ja ze geven daar altijd banamine tegen de krampen na het veulenen.
Voorkomt voor het deel het rollen van de merrie.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephany schreef:Krijgt Solano nu een injectie??
gemske schreef:MarijeR schreef:Nu zijn er veel meer cams open dan als iemand zelf maar een paar cams open zou hebben staan.
Ook cams die nog niet interessant zijn omdat de merries nog niet zover zijn, leveren nu al extra dataverkeer op....
Daar heb je wel gelijk in ja. Hoewel ik dat natuurlijk kan aanpassen...
Het leek me wel handig...het lijkt een beetje op die andere website die dit ook heeft maar daar moet je dan zelf refreshen.
Stephany schreef:Marije, is het zo dat als het zo'n groot veulen is en de merrie veel moeite heeft om het geboren te laten worden (zoals net bij Solano) dat ze ook meer napijnen hebben, of maakt dat niets uit?
gemske schreef:'t is al weg... jammer voor jullie
Sjoert schreef:gemske schreef:'t is al weg... jammer voor jullie
Naja, het idee is leuk! Wel heel makkelijk een site waar je alle windows op hebt staan
Sjoert schreef:He marije, dat wist ik niet. Die ga ik onthouden voor Ostara..
Ik heb vandaag trouwens foto's gemaakt van Ostara's uier.. Die en de foto's van dr buik zet ik vanmiddag wel ff in het dikke buiken topic
MarijeR schreef:Sjoert schreef:He marije, dat wist ik niet. Die ga ik onthouden voor Ostara..
Ik heb vandaag trouwens foto's gemaakt van Ostara's uier.. Die en de foto's van dr buik zet ik vanmiddag wel ff in het dikke buiken topic
Leuk!
Wanneer is zij uitgerekend?