Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mac schreef:PS: ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die een hartverzakking krijgt bij dit soort acties!
We hebben er zelfs even overnagedacht om een nieuwe camera te kopen. Eentje met een infrarood functie zodat we geen lamp meer moeten laten branden s'nachts. Maar we vertrouwden de winkel niet zo.
en wij gingen rond 12 uur even bij tornado kijken, (ze had de middag ervoor haast geen uier dus wij verwachtten niets) en toen lag ze daar in het weiland! Het was donker dus we zagen niet veel, maar we zagen er wel witte voetjes uitkomen! 
ging super snel dus!
:D:D (kan niet wachten
) 
. Ze stond toen nog in pension en mijn hubbie en ik sliepen in een caravan op stal. Bij haar weet ik nu dus waar ik aan toe ben
. Hoop ik
. De pest is dat ik dat met Pepsi niet weet. Ook heb ik geen preciese dekdatum dus ALS het nu zou komen weet ik niet eens of het prematuur is of gewoon op tijd
. Persoonlijk hoop ik dat het nog anderhalve maand blijft zitten en gewoon komt wanneer het zou moeten komen: 1 maart! Ik vind haar er nog niet aan toe, qua buik. Ik denk dat ze gewoon last had van haar veulen. Maar je schrikt je wel drie keer achterover met dit soort acties. Stel je voor dat het wél komt en dat het misschien te vroeg is ...
Haal ergens een camera vandaan en in de starthouding voor het geval dat...

vrijalover schreef:nou, super lief merrieveulentje geboren en tornado had ineens genoeg melk hoorging super snel dus!
Odess schreef:Zo, mooie dikke glimbuik hoor! Hoe ver is ze heen?
Mac schreef:@ Petraaken: wat een glimworm! Die ziet er goed uit!
Op deze foto's is ze al een paar weken niet gepoetst.
petraaken schreef:Phia, die van jouw heeft ook al een mooie buik.
Citaat:iets meer dan 8 maanden. Ben super blij dat deze goed gegaan is. 2 jaar geleden is de dracht op 3 maanden afgebroken. Reden nooit achterhaald wat er fout gegaan is. De natuur die zichzelf manifesteerde doordat er iets mis was met het veulen?
Citaat:Ik vind het weer eens supper spannend wat het zal worden. Van een ding ben ik wel zeker dat het een bruintje gaat worden maar de rest blijft altijd een verrassing.