Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Het is een moeilijk seizoen
Het inseminatiestation heeft normaal dik 80% drachtig. 60% in 1x. Op dit moment zitten ze pas rond de 65% drachtig.
TJ_Stables schreef:Hier is de volbloed die per ongeluk mogelijks gedekt is geweest hengstig, dus ik vermoed niet drachtig? Gezien de hengstigheid
Zouden jullie nog scannen op dracht?
Ponytante schreef:Dank allemaal voor de steun voor deze eerstekeers. Daarom ben ik ook op Bokt (Na 20 jaar lezen) geregistreerd. Of dus om zelf ook vragen te kunnen stellen etc. En topics "stippen".
Ook dank voor de open PB-boxen, maar hopen dat het niet nodig is, want dan is er misschien wat meer aan de hand...
Merrie moet voor einde maand geënt, dat kan gewoon ga ik van uit? En dan 3 maanden voor ze is uitgerekend alsnog? Die Rhino doe ik dan niet.
Ontwormen moet ik ook nog uitpluizen, als iemand het 123 weet mag dat vermeld.![]()
Verder een beetje onwerkelijk allemaal en bijgeloof steekt de kop op. Als in ik doe maar geen teller, eind april veilig en tot die tijd niet te veel aandacht aan besteden... Te veel pech gehad met paarden. Als iemand vraagt of ze drachtig is, zeg ik "Hopelijk nog wel". Een hoop slagen om de arm, komt met de leeftijd denk ik.
Ps. TJ, ik zou denk ik wel scannen.