Ik vind het ook veulenuitpoep weer..
De boer had Femke's uier bekeken,en hij zei dat het echt nog niet ging komen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tinkerloos
vind je merrie vast niet zo grappig

Antoontje schreef:haha nee dr was een vriendin en ik was met de hond weggeweest
maar hier nog geen veulen, ze ziet er weer normaler uit dan gisterze heeft nog wel een ietsjes opgezwollen achterkant, en een heeele grote harskegel
) 
Dan bevallen ze vast van de stress 
Ooit zal het er komen! 
Kan het nog hoekiger 

)
Die staat echt heeel hard gespannen! Ook zijn haar banden al een stuk losser, en heeft ze een hele lange ontspannen vulva. Haar uier is ook echt een stuk harder geworden! 

missy is nu echt helemaal uit tinker-model gezakt in melkkoe-model...gelukkig trekt dat na de geboorte weer weg 

ik denk dat ik in jouw plaats helemaal gekkenhuisrijp zou zijn 
hopelijk trekt het allemaal weer een beetje bij dat ze haar mooie figuurtje van daar voor weer terug krijgt 

Ben alleen nog niet zo blij als ik had verwacht/gehoopt.... Frieda d'r oudste dochter (die ik altijd rijd) is namelijk kreupel en daar maak ik me best wel zorgen over
Eigenaresse wil het nog even aankijken...hopelijk knapt het gauw op.
(van de stress)
Anders komt de DA erbij? flettie schreef:@ Antoontje: wonderolie kun je door het voer geven voor een snellere uitdrijving van het veulen of bij je merrie op d'r anus smeren ook voor een snellere uitdrijving van het veulen. Dan trekt de olie het veulen naar buiten toe![]()
![]()
Hahaha, zie mij lol hebben om jullie omdat mijn merrie lekker al d'r beeb heeft![]()
(duikt nu heel snel weg voor alle wakers)
Maar je hebt wel een prachtig en lekekr ding van een veulen
Neonlight schreef:Biancaa schreef:@sammie ahhhh arme wij
Pfff, ik heb helemaal geen medelijden met jullie, vind mezelf nog veeeeel zieliger! Jullie hoeven nog maar 2 maanden, ikke nog 3!
arme jijjjjj
Tinkerloos schreef:Ik wil niet hotellen...ik heb geen stress..
IK WIL GEWOON EEN VEULEN!!!!!
*neemt keelpastille,en schraapt keel,doet haar haar weer in model en bloes goed..*
Zo,ik ben kalmmm..
ook zit het derde knoopje van onder nog open
Volgens mij ben je nog net zo gestressed en Femke maar lekker gras happen hihihi.
Ylana schreef:Pech voor haar! Ik wil dat dat verdomde veulen eruit komt!
Ik wil een normaal slapen 's nachts!!! Ik wil weten wat het is. De kleur...?!!
Nooit meer dit!!!
*adem in, adem uit! adem in, adem uit!*
Ook ff tellen nu, inderdaad blijven ademen, nog een zakje nodig voor het hyperen, of lukt het zo wel
Het komt echt bijnaaaaaaaaaaaaaaa 

Ik denk dat zij ook niet lang meer op zich laten wachten. Ik denk dat zij wel eerder bevallen. Zeker puzzeltje nou ook jij zet hem op met de puntige dames