Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarijeR schreef:Uhm... Dat is wat ze bedoelen met No WCW...
Dit kost ongelovelijk veel extra dataverkeer dus daar zijn de meeste cam-eigenaren niet blij mee...
Als voorbeeld, een cam met een refresh van 20 sec, gaat nu 2x zoveel dataverkeer opleveren...
gemske schreef:MarijeR schreef:Uhm... Dat is wat ze bedoelen met No WCW...
Dit kost ongelovelijk veel extra dataverkeer dus daar zijn de meeste cam-eigenaren niet blij mee...
Als voorbeeld, een cam met een refresh van 20 sec, gaat nu 2x zoveel dataverkeer opleveren...
Aha.. oeps
Maar... wat is het verschil met dat ik deze zelf heb openstaan? Alleen dan dat ze elke 10 sec verversen, dat kan ik veranderen.
Cees zegt dat WCW voortdurend kijkt of er een nieuw plaatje is en dat dat juist het extra dataverkeer is. Deze kijkt alleen elke x sec. En alleen als iemand op mijn website is.
Stephany schreef:Zal Kenny het niet koud hebben??
MarijeR schreef:
Aha.. oeps
Maar... wat is het verschil met dat ik deze zelf heb openstaan? Alleen dan dat ze elke 10 sec verversen, dat kan ik veranderen.
Cees zegt dat WCW voortdurend kijkt of er een nieuw plaatje is en dat dat juist het extra dataverkeer is. Deze kijkt alleen elke x sec. En alleen als iemand op mijn website is.
MarijeR schreef:Ah ze is er
Sjoert schreef:MarijeR schreef:Ah ze is er
Hoe weet je dat het een zij is?
MarijeR schreef:Nu zijn er veel meer cams open dan als iemand zelf maar een paar cams open zou hebben staan.
Ook cams die nog niet interessant zijn omdat de merries nog niet zover zijn, leveren nu al extra dataverkeer op....
Stephany schreef:Omdat Bev een zij is!