bubbels schreef:Pride wordt trouwens dik! Als ze aan komt lopen zie je een uitzwenkbuik.
Je moest er maar zo'n waarschuwingbord aanhangen "pas op, zwenkt uit"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pride lag eerst voor dood dwars over de kuilstapel midden in de wei. En ik schreeuwen naar haar en rennen. Geen enkele beweging en helemaal languit blijven liggen met een hangend hoofd. Kwam ik heel dichtbij, komt die kop naar boven: "schreeuw niet zo, ik slaap". Mijn hart kwam bijna door mijn jas heen. Later zag ik ook kuilsporen op Baduhs rug, dus ze hadden gewoon een nieuw plekkie gevonden. Maar merries die er zo bij liggen zijn eng! Of juist een voorbode van iets moois.
De laatste keer dat ik een acute hartverzakking kreeg was vorig jaar, had ik net op bokt iets gelezen over een dood veulen en afscheid nemen, een verhaal van iemand, en dat de merrie's normaal de veulens "begraven", tja, niets nieuws, maar als je een kwartiertje later op stal komt en nog net een puntje van een staartje onder een enorme baal hooi uit ziet komen.... pffff.... Dan schrik je toch even... Maar ja, shanaya vond waarschijnlijk dat ze het koud had ofzo...