Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:MDH Balen...... Maar aan de andere kant ga je je met zo een start ook altijd afvragen of het veulen wel oke is. Dus voor je eigen gemoedstoestand is het denk ik het fijnste als het volgende keer gewoon goed gaat zonder virus en andere gekkigheid!
Mer1980: Wat leuk ook Sarowski. En dan hopen dat je dit keer wel je merrie krijgt! Ik wou in eerste instantie ook een merrie maar vorig jaar 2 hengsten en 1 merrie gekregen. En echt verliefd geworden op mijn hengstje. Op allemaal eigenlijk maar me keus is echt op me hengstje gevallen merrie ga ik ergens dit jaar waarschijnlijk nog verkopen. Merrietje heeft ook gewoon alles wat ik wens maar ik heb gewoon echt de klik met me hengstje. En het veulen van aankomend jaar is wel echt bedoelt om te blijven ik denk dat ik stiekem nog een voorkeur heb voor een merrietje maar eigenlijk denk ik niet dat dat de keuze van houden of weg doeg nog zal beïnvloeden.
Ik hoop ook echt op panterbont maar ik weet dat sarowski tot nu toe volgens mij alleen nog shabrak bonte en (tijdelijk) effen nakomelingen heeft gegeven....... dan vraag ik me meteen af of het mogelijk is dat hij panterbont gewoon niet door zou geven.
DDDara schreef:Symke: ik had het ook gevraagd en dacht juist dat hij aangaf dat hij nog geen panterbont had door gegeven alleen shabrak en effen. Maar het was na 3.5 uur met de trailer op pad te zijn geweest van limburg naar friesland.... dus het kan gerust dat ik hem niet goed heb begrepen.
Maar hoop dat jij gelijk hebt