Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Ik ben vanmorgen ook wezen scannen voor de 40 dagen scan, die door de verhuizing e.d. later is geworden, op 51 dagen vandaag. Het veulen was goed te zien, met alles erop en eraan. Mooie hartslag, dus wij hoeven niet meer terug te komen. Was vanmorgen alleen met de merrie gegaan, want met het veulen erbij is het wel erg lastig laden als je alleen bent![]()
Balen dat het bij velen van jullie dit jaar niet zo loopt als gepland
Fotsy schreef:Oh suffie wat goed zeg en al zonder veulen amai kleine meid is dapper thuis gebleven?
Heb eens zitten denken maar na de palo en de valk krijgen we beiden vlekjes volgend jaarals Flo wil meewerken
Al_Zawraa schreef:Tinnie, wat grappig dat jij die periode ook herkent, dan zal er toch echt wel een kern van waarheid in zitten.
Suffie wat fijn dat alles er goed uit ziet!
Ja Murosch, en ik hoorde dat mijn hengstenhouder er ook al 2 had staan die niet drachtig en niet hengstig waren. Ik hoop dat het bij jou wel gewoon goed zit!
Ik heb net de kliniek gebeld, helaas melden zij hetzelfde als de DA hier, alleen een swap nemen bij hengstigheid, en het duurt 4-5 dagen voordat ze de uitslag hebben, dus daar schiet ik ook niks mee op.
Nu heb ik hier meerdere mensen gehoord waar de uitslag een stuk sneller binnen was/is, en een paar waar gezegd werd dat een swap ook buiten de hengstigheid mogelijk was.
Naar welke klinieken gaan jullie? (mag ook via pb) Ik ben inmiddels wel bereid om verder te rijden als dat me wel een oplossing biedt.