gefeliciteerd woogy, snelle man zo te lezen, mooi die tweede foto
Gefeliciteerd ML wat een knapperd en een joekel ja. God dank voor het alarm dan
Cynthia wat nobel van je en goeie reis diane
Welkom nieuweling, mooi camerabeeld vanuit je bed
Dustinlover
Geplaatst: 21-03-17 09:03
Yay toch 2 lente veulens!!! Gefeliciteerd Woogy en ML!! Nu wel graag een foto spam in het zonnetje he
Hier vandaag Spook op 330 dagen en Amber op 320 maar zoals ik het nu zie word het nog maar weinig...
Spook vannacht geen enkel vals alarm! brave merrie Zolang hij het maar doet als het moet
hinte
Geplaatst: 21-03-17 09:04
Fotsy , Pittig dagje voor je zelf achter de rug, dus toch maar even rustig aan doen met je hand.
Diane_Basje, Jammer als je het net zou missen maar je hebt zo te lezen een super oppas! En waar hebben we het over, je gaat trouwen, hoe gaaf is dat!
Anoukk_, Gaaf uitzicht van uit je bed
Ennasil92, Het gaat nu op schieten....
Woogy, Jaaaa, dan toch.... Gefeliciteerd en wat een aandoenlijke foto
mijnlieverd , Gefeliciteerd Wat een lange stelten zitten er al onder
Ik hoop dat er in juni ook nog zo veel volgers zijn
DShelley
Geplaatst: 21-03-17 09:06
Ik wens iedereen Zéér veel succes. Voor degene die zo'n toffe merries hebben die graag overtijd zijn. Mag ik mee in de club? haha
Ik probeer alles zo veel mogelijk bij te houden hier, maar het gaat hier zo ontzettend snel. Uitraard als nieuwtje hier kan ik amper volgen momenteel haha
Maar ik moet zeggen dat ik al prachtige merries met/zonder veulen heb voorbij zien komen!
Ben wel wat benieuwd, wie fokt er ook Irish / Gypsy Cobs?
Hinte, in juni nog wel hoor maar in augustus word het wel minder... althans ik spreek voor mezelf... Ik heb zelf in juni ook een merrie uitgerekend dus ik ben er sowieso nog bij hoor
Als mijn ene merrie niet snel verkocht word dan ben ik er in juni ook nog want die zal mei/juni moeten bevallen. Maar mezelf kennende ga ik einde van het seizoen wel overstappen naar 2018 omdat 2 topic's helemaal bijhouden niet mee valt als het hard gaat en dan ben je weer zo'n ego iemand
Haha zo voel ik me ook een beetje Dustin, ben pas net ingestapt hier en dan is het wel lastig te onthouden wie welke paarden heeft etc. Die van jou zitten lekker dicht op elkaar trouwens
9 juni is mijn merrie uitgerekend hinte! Dus ik ben er ook nog dan.
Haha Dustin en Rensju, Als nieuweling heb ik inderdaad ook moeite om alles uit elkaar te houden maar doe mijn best! Bij mij vannacht ook alles rustig. vandaag zitten we op dag 325! Vorig jaar kreeg ze vandaag haar veulentje. Ik hoop dit jaar op een hengstje ! we gaan het zien..
@ evelien, mooi buikje! is het een KWPNer?
Ik ben benieuwd naar alle baby foto's van de 2 jonkies van vannacht
Fotsy
Geplaatst: 21-03-17 10:43
hinte ik blijf hoor, beetje 'die hard', zit nog steeds in 2015 en 2016 te lezen en te reageren, 2014 heb ik tijdje geleden afgehaakt dus je zal vast en zeker nog lezers hebben
rensju jij kan ook al beginnen aftellen
kabayo ze blijft toch knap ook met dikkere buik
leuke mijlpaal evelien al best buikje op
bij de anderen nog rustig zo te zien
al droogfoto's meiden
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-03-17 10:51
Gefeliciteerd ML en Woogy!
pretty
Geplaatst: 21-03-17 10:52
Hinte ik ben er ook nog in juni.
Rensju schiet lekker op al qua aantal dagen.
Evelien mooi schattig buikje heeft ze,en 300 jeej!
Kabayo ze is echt aan het uitdijen nu hé,knap ding.
Rowan die van jou gaan echt allen tegelijk ploppen.
Ennasil is ze al wat aan het verdikken nu? Of blijft ze zo slank?
Diane-Basje ik hoop dat de merries wat meewerken aan jouw timing,het is wel voor een goed doel dat je er even niet gaat zijn! Cynthia gaat dat perfect doen hoor.
Woogy ja daar is hij dan toch! Van harte gefeliciteerd met de bruine man!!
ML wow die is echt apart ook weer! Gefeliciteerd!! mooie verzameling ben je aan het opbouwen zo.
Fotsy rustig aan maar met jouw hand,dat moet al serieus dik zijn.
Linda weer niks? Na zo een test?? Pfft die is echt Cookie 2..