Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). De 29e hoor ik het, nog 20 nachtjes slapen haha. Ben als een kind voor z'n verjaardag zo zenuwachtig!! 

Ze staat nu drachtig van Mythos en volgend jaar gaat hij terug fokken met deze hengst. Ga daar eens goed over nadenken. Hoor net dat de hengst 2 jaar geleden overleden is maar dat er nog wel wat sperma opgeslagen ligt...Weet niet of ik die gok dan wel wil wagen
je kan er nu toch niks meer aan veranderen dus hopen op het beste. En misschien blijft het andere vruchtje gewoon mooi zitten als je hem met 20 dagen afknijpt. Komt wel goed
Wel fijn dat ze haar beweging geven

pretty schreef:Over insemineren en scannen etc. ga ik niet meepraten,te weinig kennis daarvan. 3 keer gefokt met mijn warmbloedmerrie middels insemineren en scannen maar de laatste keer lukte dat niet goed thuis en hebben we ze gewoon in het hengstenstation gelaten.
Wat fijn Rianne dat het met je vader lijkt mee te vallen allemaal!!
Is je merrie dan terug hengstig geworden of wordt ze nu pas de eerste cyclus gedekt?
Cynthia was vandaag niet de dag of ben ik verkeerd?
Ze heeft het enorm naar dr zin daar. HH maakte zich zorgen dat liz zo dik werd haha
Kwam ik daar viel nog best mee. Ze is gelukkig niet enorm
Ook van die afschuwelijke plekken voor tumoren, als ze eenmaal echt last aangeven ben je al veel te laat