Gefeliciteerd KMD! Ik heb hier nog een beginnersdrumstel staan Nu kan ze echt gaan beginnen.
Tja, ik sta nu weer voor de derde keer voor l u l De eerste keer zei ik hengst omdat ik een merrie wilde, de tweede keer idem dito, en dit keer wilde ik ECHT een hengst, maar Mira blijft me meisjes geven. Een kol en een snep, ik had NOOIT verwacht dat zij en Drum me DAT zouden geven, je ziet het niet zo heel veel bij Tinkies. Binti heet "Mira's Mea Binti". Binti betekent "dochter" in het Swahili, Mea betekent in meerdere talen "mijn", dus Mira's "mijn dochter". Nukka is in de Eskimo/Inuit taal het woord voor "jonger zusje", tja, het jongere zusje van Binti dus...... Ben er alleen niet uit of het nou "of Binti" wordt, of zonder "of" en hoe ik Nukka zal schrijven, ik wil niet dat mensen nuk-ka zeggen.
Iorr, GEVEULICITEERD!!! GEWELDIGE naam!
Sorry, Laffayette, was ze langer blijven zitten dan had ze een lelijke bles zoals haar grote zus gekregen, en ze wist dat ik dat niet wilde
KMD, wat is Noukah mooi! Ik vind die halve witte hoofden bij Tinkers nooit zo heel mooi, maar Noukah dr hoofdje is echt leuk! Iorr, jij ook gefeliciteerd met je kleine meisje, lief bekkie heeft ze Zo, inowa, Peppertje is flink gegroeid, vooral van de voorkant zie je het goed zeg..
goedemorgen iedereen heb nog niet kunnen bijlezen Iorrr gefeliciteerd met je veulen mooie foto's KMD ook gefeliciteerd met je veulen inowa: peper begint nu echt een buik te krijgen
KMD & Iorrr gefeliciteerd met de veulens! Vind Google een erg leuke naam stond ook op mijn lijstje.
Met Ghost gaat verder alles goed Heb nou een witte bal in de wei gegooit, erg leuk om te zien Als ze denkt dat we niet kijken gaat ze er heel stoer opaf, is ze er, springt ze omhoog en rent weer heel hard naar mama