Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mirm schreef:Goedemorgen!! Zijn er nog veulentjes geboren vannacht???
jessje schreef:mirm schreef:Goedemorgen!! Zijn er nog veulentjes geboren vannacht???
Helaas hier niet... Begint nu wel echt lang te duren hoor, zelfs mijn geduld wordt nu stilaan op de proef gesteld... maar ach, ooit moet het er wel eens uitkomen zeker
cindybijl schreef:Hallootjes!!
Nu zou ik ook wel naar de NRPS keuring willen, maar heb nul komma nul idee hoe dat gaat dus, KAN IEMAND MIj VERTELLEN HOE EEN NRPS-VEULEN KEURING IN ZIjN WERKING GAAT?
ik heb het NRPS al gemaild, maar krijg een onzinnig antwoord terug van kijk maar op de site, maar daar staat het absoluut niet duidelijk op! help!
jennyk schreef:cindybijl schreef:Hallootjes!!
Nu zou ik ook wel naar de NRPS keuring willen, maar heb nul komma nul idee hoe dat gaat dus, KAN IEMAND MIj VERTELLEN HOE EEN NRPS-VEULEN KEURING IN ZIjN WERKING GAAT?
ik heb het NRPS al gemaild, maar krijg een onzinnig antwoord terug van kijk maar op de site, maar daar staat het absoluut niet duidelijk op! help!
Eerst één voor één met moeder op nummer op stand laten zien, dan paar rondjes los laten draven naast moeder en als iedereen geweest is met z'n allen in de ring voor de plaatsing. De hoogstgeplaatste mag dan nog eens terugkomen om tegen het hoogstgeplaatste veulen van het andere geslacht te strijden. Zo ging het tenminste vorig jaar in Lunteren bij de nrps-keuring.
die arme amandake, ze krijgt maar steeds te horen dat het snel zal komen, maar zit andertussen volgens mij al weer voor niets te waken
suzanne: nou dan misschien vandaag wel!