Het Dikke Buiken Topic 2008 - deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pauk

Re: Het Dikke Buiken Topic 2008 - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:35

Nog steeds een steigende lijn bij Aura!!
Medicatie is ook niet zo makkelijk meer naar binnen te krijgen..

@ Amandake.. Alleen de kegels missen dus nog.. Maar ja, misschien komen die wel niet.. Ben benieuwd

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:36

pauk goed nieuws! gelukkig..

silketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:38

meld me ook weer Lachen vééél te druk, hooien (alles met de hand), werken en de beestjes, lekker verlof vanaf nu en alles bijwerken Lachen

lees dadelijk bij want ben alweer een paar pagina's achter Haha!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:39

nee, laura gaat echt eerst kegelen Ja Ja Ja

silketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:49

amandake, ook geen doorzichtig spul? luts der benen hangen al helemaal vol van de binnenkant, ze lekt enorm van dat doorzichtig en het proeft eigenlijk lekker, der banden kunnen niet meer slapper maar der kling is nog niet helemaal klaar volgens mij maarja, t is een maiden
ze MOET nog wachten tot de 6e, dan is ze 320 dagen, een stop der in Haha!

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:29

Pauk: dat is super om te horen!! blijf nu zo doorgaan Aura!

Silketje: hihi de stop der in!

Pvd: vanwaar jouw onderschrift???

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:35

Cindy: Leuk compliment van je hoefsmid. Haha! Gefeliciteerd met je examen! Hoe gaat dat in zijn werk? Gewoon frisbee gooien en ophalen? Haha!

Gerbie: Wat is hij GROOT geworden. Wow!

Amandake: Ze ziet er al behoorlijk klaar voor uit. Ja

Ik heb vandaag Milah en Brynn voor het eerst echt samen zien spelen. How cute! Lovers

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:43

aangezien iedereen altijd zo leuk met elkaar meeleeft en leest Knipoog
ff spammen:
HedwigO @ [ITP] S.A Fawziyyah(Hallim's Shah JC x A.F.Shanaya)nu van mij!!

en vandaag weer een keuring gehad. Kamal blijkt een vrouwenpaard te zijn, verstijfde of sprong weg bij mannen enz. liet zich dus niet verleiden tot zijn mooie halsje strekken door de voorbrenger, bij mij even later wel, echter was hij toen al beoordeeld... een 5e plaats maar zeker geen slechte punten voor de niet zo beste presentatie omdat hij dus verstijfd stond in de ring.

De 3-jarigen deden het beter, emira een 2e premie, mawiyah een 3e premie + kampioen junior merrie's + beste in nederland gefokte paard 2008. Ofwel, een geweldige dag voor ons!

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:50

Marlijn:hihi was het maar zo makkelijk!
eerst werd ik beoordeeld op 4 worpen die ik moest laten zien, toen moest ik met hond 2 worpen in een oefening laten zien. toen een soort 'showtje' laten zien met allemaal verschillende worpen en combinaties van kunstjes in 2 minuten. en als laatste de frisbee zo ver mogelijk gooien en proberen dat de hond hem dan vangt en terugbrengt, hoe verder je gooit hoe meer punten als de hond hem vangt. erg leuk om te doen!

sa: gefeliciteerd met het behaalde resultaat op de keuring!
wat een leuk topic. en wat is fawziyyah alweer groot he!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:01

Cindy: Dat is wel knap!! Dus je wordt zelf nog meer beoordeeld als de hond? Nagelbijten / Gniffelen Zou niks voor mij zijn, ik heb echt een gooi-handicap. Clown

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:13

@Suzanne: laat dat veulen maar komen, word ook wel weer tijd voor een veulen hier Tong uitsteken

@Essie: fijne vakantie

@germie: die is mooi geworden en wat is hij groot, de staart past er niet bij Clown

@cindybijl: gefeliciteerd met je frisbee-diploma

@Pauk: wat fijn dat het zo goed gaat met Aura, gaat vast helemaal goed komen

@sa: dat is zeker een leuke dag geweest

Een beetje off-topic maar ik ben gisteren met mijn A-welsh naar de keuring geweest. Het was voor ons beide de 1e keer om mee te doen en om dan gelijk een 1e premie te krijgen en ook als 1e opgesteld worden is echt een supergevoel, dus hierbij ook even een foto (ben een beetje trots op het resultaat) Bloos
Afbeelding

Natascha haar uier verandert weer een beetje, ik maak morgen wel even fotos want dan zit ze ook op 320 dagen Go jij! Go jij!

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:33

Zo, wat is het rustig hier. Ik ga slapen, ben bekaf. Iedereen die moet waken veel succes vannacht

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 01:03

Cindy: Ja, het hengstveulen zal wrs verkocht worden, de rest zijn allemaal merrietjes en buurman is niet van de dressuurpaarden Lachen
Klinkt erg lastig met die frisbee, honden zullen het vast erg leuk vinden, lijkt me ook wel wat voor onze labrador! (alleen kan ik niet zo goed met een frisbee overweg Haha! )

Amandake: Kling zag er eerder deze week beter uit dan nu. Ben benieuwd of dat bij haar ook wat wil zeggen Lachen

Silketje: Lutske moet nog een tijdje wachten en die doet al wel aan druppelen, wat zijn ze toch allemaal verschillend he

SA: Gefeliciteerd! Wat een super resultaat!

Truselientje: Wat gaaf, je eerste keuring en dan meteen vooraan staan, gefeliciteerd!

mirm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:06

Goedemorgen!! Zijn er nog veulentjes geboren vannacht???

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:17

Daar ben ik ook benieuwd naar!

Hoop het wel weer een x...
Heb vandaag heerlijk een dagje vrij!
Dus lekker van alles thuis doen!

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:17

mirm schreef:

Helaas hier niet... Begint nu wel echt lang te duren hoor, zelfs mijn geduld wordt nu stilaan op de proef gesteld... maar ach, ooit moet het er wel eens uitkomen zeker Clown

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:59

goeiemorgen!!
Zijn er weer geen veulens geboren??

Marlijn: ja, gooien is een kwestie van oefenen, als ik niet goed gooi kan de hond hem niet vangen, vandaar dat ze mijn techniek voornamelijk beoordelen..

Nicole:labradors lopen er ook!en ze kunnen het ook goed, het is een kwestie van oefenen als hij het eenmaal doorheb....

truselientje: wauw! wat goed!! gefeliciteerd met je behaalde resultaat op de keuring.

ik ben me dus ook aan het verdiepen in de nrps keuring, maar kan iemand mij hier van A tot Z vertellen hoe het werkt??

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:04

jessje schreef:
mirm schreef:

Helaas hier niet... Begint nu wel echt lang te duren hoor, zelfs mijn geduld wordt nu stilaan op de proef gesteld... maar ach, ooit moet het er wel eens uitkomen zeker Clown

Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord Gestoord

wordt toch met zadel en hoofdstel geboren Ja Ja

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:16

goede morgen ,hier ook geen veulen Knipoog

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:46

Zo, net weer thuis om even bij te slapen. Ben een beetje moe van het spoken van vannacht Dromen . Negra heeft haar kind nog maar een nachtje binnen gehouden. Ze vond het maar wat raar dat we ieder uur bij d'r kwamen kijken Knipoog . Normaal ligt ze iedere nacht toch wel even, maar vannacht is ze de hele nacht blijven staan. Verder heb ik ze een keer of 4 een heel klein plasje horen doen.

Toen ik juffie daar net op de wei zette was ze overdreven vrolijk. Ze lijkt helemaal in d'r nopjes te zijn met de aankomende baby. Constant oortjes erop en alles willen volgen wat er om de wei heen gebeurt. Ze is dan ook constant van de ene naar de andere kant van de wei aan het lopen om alles te kunnen volgen Haha! . Erg leuk gezicht, er is duidelijk wat aan het gebeuren in dat lijf Tong uitsteken .

D'r uier was vanmorgen vroeg mooi gevuld, d'r spenen staan helemaal uit en er hangen steeds wat doorzichtige, plakkerige druppeltjes aan of kristalletjes.

Ik denk zelf dat het aankomende nacht wel eens zou kunnen gaan gebeuren. De pensionhouder is zo vriendelijk overdag een oogje in het zeil te houden en belt me als er wat is Knipoog . Dan kan ik even rustig wat slaap in halen.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:51

cindybijl schreef:
Hallootjes!!

Nu zou ik ook wel naar de NRPS keuring willen, maar heb nul komma nul idee hoe dat gaat dus, KAN IEMAND MIj VERTELLEN HOE EEN NRPS-VEULEN KEURING IN ZIjN WERKING GAAT?
ik heb het NRPS al gemaild, maar krijg een onzinnig antwoord terug van kijk maar op de site, maar daar staat het absoluut niet duidelijk op! help!

Eerst één voor één met moeder op nummer op stand laten zien, dan paar rondjes los laten draven naast moeder en als iedereen geweest is met z'n allen in de ring voor de plaatsing. De hoogstgeplaatste mag dan nog eens terugkomen om tegen het hoogstgeplaatste veulen van het andere geslacht te strijden. Zo ging het tenminste vorig jaar in Lunteren bij de nrps-keuring.

die arme amandake, ze krijgt maar steeds te horen dat het snel zal komen, maar zit andertussen volgens mij al weer voor niets te waken Ach gut

suzanne: nou dan misschien vandaag wel!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:52

Nog steeds geen veulens bij Jessje en Amandake.

Hoe staat de bijna ontploffer bij jou erbij PVD?

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 10:54

jennyk schreef:
cindybijl schreef:
Hallootjes!!

Nu zou ik ook wel naar de NRPS keuring willen, maar heb nul komma nul idee hoe dat gaat dus, KAN IEMAND MIj VERTELLEN HOE EEN NRPS-VEULEN KEURING IN ZIjN WERKING GAAT?
ik heb het NRPS al gemaild, maar krijg een onzinnig antwoord terug van kijk maar op de site, maar daar staat het absoluut niet duidelijk op! help!

Eerst één voor één met moeder op nummer op stand laten zien, dan paar rondjes los laten draven naast moeder en als iedereen geweest is met z'n allen in de ring voor de plaatsing. De hoogstgeplaatste mag dan nog eens terugkomen om tegen het hoogstgeplaatste veulen van het andere geslacht te strijden. Zo ging het tenminste vorig jaar in Lunteren bij de nrps-keuring.

die arme amandake, ze krijgt maar steeds te horen dat het snel zal komen, maar zit andertussen volgens mij al weer voor niets te waken Ach gut

suzanne: nou dan misschien vandaag wel!

ok bedankt voor je uitleg!
omdat ik er geen weet van heb zit ik heel erg in twijfel of ik wel naar de keuring moet gaan....

hoe doen jullie trouwens afspenen, en weet iemand nog een opfok in Noord-Holland?

Ja PVD hoe gaat het bij jou?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 11:07

@Suffie, gefeliciteerd met de dracht van de shet!

@Nicole, wat een heerlijk koppel! Ziet er goed uit!

@Germie, die is zeker al groot!

@Cindy, gefeliciteerd met het behalen van het examen Lachen

@Pauk ,wat super dat het zo goed gaat nu Hyper!

@Suzanne, klinkt alsof het niet lang meer gaat duren! Spannend!

@SA en truselientje, gefeliciteerd met de mooie keuringsresultaten OK dan!

@Essie, hele fijne vakantie!!

@TabeR, welkom terug Haha!

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 12:30

Haha dankjewel Richtje, hoe is het bij jou?

suzanne klinkt alsof er inderdaad wat gebeurd, mijn merrie was ook erg onrustig overdreven vrolijk. druk hinniken. en niet stilstaan echt zo van ik voel me kip lekker.

's avonds terug naar huis gegaan, had ik nooit moeten doen! maar moest werken die volgende dag. en ja hoor 's nachts telefoon ze is geboren. maar ook zei hadden het gemist, madam wou het alleen doen waren er wel snel bij maar veulen was al droog gelikt. maiden die het helemaal alleen wou doen gewoon tijdstip tussen waken uitgekozen.