cindybijl, da's even heftig zeg.

Hier vandaag een mijlpaal; Nicoline zit op 330 dagen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Muzefee schreef:jennyk schreef:muzefee: echt baggerkwaliteit, vooral die voeten, je had ze toch best even kunnen poetsen hoor! Of nog beter..... drachtige merrie's binnenhouden, kan nooit goed zijn voor de beeb in die regen, het zal nog smelten
. maar idd ik zie witte stippies
Heerlijk toch, baggervoeten.Ze houden hier wel van een dagelijs modder-voetenbadje.
[BB-ITP] [FOTO] Coon... de Main Coon natuurlijk!
Rian1984 schreef:Jenny, hoe is het bij jullie?? (zie je niet meet op het oude dbt)
Sjant gaat hard he?!
ABCDE gefeliciteerd!!!
Rian1984 schreef:Iorrr Goed!!! Het is echt een lieverd! (logisch natuurlijk)
Ik voel me steeds beter en we krijgen het ritme langzaam te pakken! ben echt stapelgek op hem
Amandake schreef:@cindybijl : wat een opluchting moet dat zijn....eind goed ,al goed
@abcde :gefeliciteerd ,wat een knapperd !!
@iorr : oei dat klinkt allemaal een beetje naar ,ik duim voor een goede afloop.
@zamora : 14 dagen pffff ,weet er alles van.....ik hoop dat Iris het me dit jaar weer niet flikt met 3 weken overtijd te gaan
Ydwine heeft heel de nacht liggen spoken , om 02.30 u manlief in paniek omdat ze helemaal plat lag....maar mevrouw slaapt dus altijd zo......uier staat op exploderen ,strakjes maar wat buiten zetten om de beentjes te strekken
lilli schreef:@ IORR ik hoop geen rampsenario's voor jou! zou een keizersnede bij paarden echt zo abnormaal zijn? bij koeien is het toch routine?