Hier ook zo gauw sjanty drachtig is, is ze super lief. En zoooo heerlijk relaxed met rijden. Ze zou altijd drachtig moeten zijn

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
twinkel schreef:Ijsklontje: ohh een dikke knuffel voor Vick. En ook voor jouals ik dat zo lees.
Heel veel sterkte en succes.
We gaan duimen hoor!!
Angelstears: dubbel dekgeld???
Toen wij van hengst wilden/moesten veranderen hoefden we als dat zou gebeuren geen extra dekgeld te betalen.
Moet wel zeggen dat beide hengsten op dezelfde stal stonden.
Maar het is en blijft wel enorm balen.
Nicole288 schreef:Hm... jenny ik had de pb met info toen aangevraagd voor en opgestuurd naar twinkel, dus als die hem niet meer heeft moet ik toch mijn pb's door gaan spitten
jennyk schreef:Nicole288 schreef:Hm... jenny ik had de pb met info toen aangevraagd voor en opgestuurd naar twinkel, dus als die hem niet meer heeft moet ik toch mijn pb's door gaan spitten
Idd ik heb hem gehad van twinkel en door gestuurd naar cindy en mon.....sorry effe je naam kwijt
jennyk schreef:Idd ik heb hem gehad van twinkel en door gestuurd naar cindy en mon.....sorry effe je naam kwijt
ShamalArabs schreef:bijna woensdag, bijna tijd voor de scan, peerd is niet hengstig geworden tot nu dus heb er alle vertrouwen in
Kuray moet wel oppassen als ie langs haar stal wandeld, dan bijt ze hem in zn kont als hij niet snel genoeg is
Alle drachtige dames staan naast elkaar in grote boxen en hij moet dan bijna alle dames langs, xenah is de enige die haar hoofd naar buiten kan doen (gelukkig maar vind kuray) en alle dames kijken acuut zuur en beginnen te gillen als er 1 van de hengsten langs wandeld. Als ze stil blijven staan dan vallen ze ze zowat aan door het tralies heen. Ofwel, alles is dus nog netjes drachtig zover ik het kan beoordelen adh van hun reacties
Echt ideaal al die mannen op stal