Vorig jaar een harde storm en nu weer een beetje wind, halve bak weg
In deze bak kan ik geen veulen zetten!Gelukkig moet de bak verlegt worden met de bouw van de schuur, dan komt er een andere omheining omheen!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vorig jaar een harde storm en nu weer een beetje wind, halve bak weg
In deze bak kan ik geen veulen zetten!
ligt mooi in de bossen en is lekker groot
het is er heerlijk rustig en je kan er echt lekker ontspannen rijden 
even oppassen dus!

MarijeR schreef:Oei dat is balen Odess!
Is de nieuwe omheining straks klaar voordat het veulen komt?
Ik wou nu de weilandjes veulen proof maken. De draden staan nu heel laag, op sommige plaatsen nog niet eens op een meter. En het is nu van dat dunne draad, nauwelijks zichtbaar dus. Ik wou in ieder geval helemaal rondom van dat bredere lint aan gaan brengen, zodat de omheining in ieder geval zichtbaar is. Hebben jullie nog meer goede ideeen?

dus nu gaan we lekker zo'n 3X per week op een lekkere lange buitenrit. ik weet van mijzelf dat als ze met dressuur achteruit gaat, ik onredelijk ga worden tegen haar (zeer, zeer slechte eigenschap van mij) en dat vind ik oneerlijk omdat ze er eigenlijk niets aan kan doen. En ach, 3 maanden buitenrijden vinden we allebei erg leuk hoor
vrijalover schreef:@ mac: vinden jou paardendat goed dan? Als ik de uier van vreya aanraak begint ze meteen met dreigen..dus ik zou niet weten hoe ik datmoet wassen..

maar ik had van mijzelf al van tevoren beloofd dat Lowara vanaf januari geen dressuurwerk meer hoefde te doen, ook al zou ze het nu nog supergoed aankunnen. af en toe een pauze/vakantie is namelijke erg goed voor haar. (vandaar dat ze standaard 3 weken per jaar op de wei op vakantie mag)
Ze heeft de eerste merriebrokjes al gehad.
Aanstaande woensdag in de les gaan we nog een parcoursje springen
Maar kijken wat ze nog leuk vind!
) Als dit niet erger wordt en de uier niet volloopt is er niets aan de hand dus? 
Heb je de wieletjes al besteld
Mac schreef:Ja, gelukkig wel ... die vinden alle lichamelijke aandacht helemaal geweldig, behalve als hun buik heel strak staat. Dan kijken ze een beetje zuur, maar echt serieus wordt het nooit.
.
vrijalover schreef:dat is handig.. vreya trapt niet ofzo maar ze gaat dreigen (achterbeen naar dr buik) Ik kan het dus niet schoonmaken..