Veulen al ontwormd Elly? Teveel water, zand, zoutsteen? Allemaal factoren die kunnen zorgen voor diarree/vieze billen.
Ennasil92
Geplaatst: 20-06-23 18:29
@dagmar, zoals vernoemd gewoon bruin idd, vos heeft na mijn weten altijd bruine manen en staart. En wat schattig dat maantje
@CP112, ze dacht ik kan niet achterblijven van Misha, ze gaan denk ik een wedstrijdje doen nu
@EllyC, Ja gewoon in de gaten houden, komt vaak doordat ze mee beginnen te eten met moeders van het gras en hooi, gaat over het algemeen vanzelf weer over.
Knolselder schreef:
Cp, ze wacht tot je het zo moe bent en je 1 moment van onoplettendheid hebt…
Haha, ze hebben een weddenschap onder elkaar hoeveel bevallingen ze kunnen laten missen
Hier geniet Misha van de regen en de verkoeling
Ze had weer iets meer hars aan haar uier en de melk is inmiddels wit(ph was wel iets hoger, maar heb ik wel eens vaker gehad voor een daling)
Voor morgen heb ik de oude veearts die inmiddels met pensioen is kunnen regelen om haar in de gaten te houden(mocht het veulen vanacht niet geboren worden)
Hoe oud is je veulen Elly? Als ze rond de week a 10 dagen zijn veranderd blijkbaar de darmwand wat voor diarree zou kunnen zorgen. In elk geval mag het niet te lang aanhouden en zien dat je veulen voldoende drinkt bij de mama.
Dagmar11 gefeliciteerd met je knapperd Die is idd bruin. Ze kunnen idd snel bevallen haha. Maar ook fijn dat alles gewoon goed is gegaan. Wat apart ook die halve maan
Lideli jeetje zeg nog geen veulen
Cp112 die uier ziet er anders toch serieus vol uit.
EllyC Dat is normaal idd dat ze dan even diarree hebben rond die leeftijd. Moet met een paar dagen over zijn. Ze groeien hard idd he
Ennasil92 Dat wordt spannend. Hopelijk gaat ze toch voor morgenvroeg.
Pfffff typisch hengstje, overal aan sabbelen behalve daar waar t moet Dik 1.5 uur verder maar het is dan eindelijk gelukt. Nu douchen en mn bed in Dit was onze laatste van het jaar dus ik kan weer lekker slapen