Mariellev89, veel sterkte 2 in korte tijd verliezen is vreselijk. En hopelijk geen rhino. Vond zelf het afwachten van die uitslag ook slopend met nog andere drachtige merries op stal.
Vientje
Geplaatst: 05-03-16 18:06
Wat een kalote nieuws bij Marièlle, het treft jullie wel zeg....sterkte
En dan wel meteen maar een geveuliciteerd naar Tinnie voor haar knappe jongedame Mooi diertje zeg!!
Oh, wat liggen verdriet en geluk toch dichtbij elkaar soms..
Wat ontzettend naar Mariëlle, om er 2 in zo'n korte tijd te verliezen. Heel veel sterkte
Tinnie, gefeliciteerd met je knappe meisje! Eindelijk weer eens wat merries in het topic. Apart kleurtje heeft ze ook.
Knolselder, gefeliciteerd met jullie dochter!
Vrouwke, gefeliciteerd met de kleine man!
Mopjemop, hoe doet Mickey het inmiddels?
Malik is inmiddels 1,5 week oud, en hij is nog vervelender dan Amir was Mams en ik kunnen hem regelmatig wel achter het behang plakken Gisteren is hij toen ik de stal aan het uitmesten was in de kruiwagen gesprongen En met kruiwagen en al slag over de kop gegaan, want dat ging natuurlijk niet goed. Daarnaast bijt hij mams in haar staart, benen, oren, enz, en hij springt ook al achterop haar. En nee, niet 1x zoals Amir vorig jaar eens deed, nee rustig een keer of 4. Hier gaan mams en ik onze handen nog vol aan krijgen, hopelijk wordt hij na het afspenen makkelijker
En dan dit onschuldige koppie erbij
Aziza is echt een hele goede moeder, die alleen corrigeert als het echt nodig is, maar deze kleine man krijgt af en toe flink op zijn kop
stal_HD
Geplaatst: 05-03-16 18:32
Tinnie gefeliciteerd. Mooi veulentje.
Marielle sterkte gewenst ook voor de eigenaren. Heel erg verdrietig dat hij het niet gered heeft. En dan nu nog eentje te vroeg. pfff wat een rotweek idd.
oei dat ziet er heftig uit. Boze mama, maar dan zal hij ook wel erg stout zijn.
Marielle wat vreselijk, dat is niet best hoop dat alles mee valt en het geen vieze rhino is
mijnlieverd
Geplaatst: 05-03-16 19:06
Hahahaha AZ, ze zijn soms zo leuk die veulentjes . En dan heb je soms nog van die mensen erbij die dan zeggen "Owh wat schattig", zeg dan meteen van nou wat schattig ,wil je m hebben .
Malik een draakje?? Kan me niet voorstellen als je dat koppie ziet haha!! Leuk toch zo'n pittig ding! Mama corrigeert hem zo te zien goed, dus het duurt vast niet lang voordat hij wat is bijgedraaid hihi. Hij heeft echt een heel mooi snoetje!!
Marielle, jeetje zit echt niet mee zeg Ga heel hard duimen dat het geen Rhino is.
Ik heb een IP camera ( kan via de internet kabel of via de wifi).
Hahaha AZ, wat een klein barreltje zeg. Zie wel een hele boze mama. Maar hij heeft wel een super heerlijk koppie
Mopjemop, hoe is het met Mickey? Hopelijk gaat het een stuk beter.
angelpam, Fien ziet er super uit.
Pandakaas, gapen kan idd een teken zijn van ongenoegen. Bo fleemt met enge regelmaat. Vooral als ze ff gek doet, of vlak voordat ze gaat mesten.
peetjjuh, hoe groot zijn de mazen van het schapengaas? 10*10 of 15*15? Bij 15*15 zou ik zelf wel een extra draadje spannen denk ik.
Tinniie, super dat het zo goed gaat met moeder en kind. Ik denk dat we deze berichten ook allemaal goed kunnen gebruiken na alle ellende die zich ook afspeelt.
Wat was het vandaag een heerlijk weertje zeg! Vanmiddag Bo lekker een tijdje zonder deken laten lopen. Het paardje waarmee ze stond werd zowat aangerand en letterlijk verplicht tot terig kroelen. Best grappig een fries met een bruine snor. Billen zijn alweer slapper geworden, manlief moest er heel hard om lachten toen ik aan het borstelen was. Buik gaat al meer omlaag, maar aan de uier maar een hele minimale verandering te zien. Het is meer omdat ik het regelmatig controleer. Want als iemand die haar niet kent zou zeggen ik zie er niks aan hihi.
Fotsy
Geplaatst: 05-03-16 20:06
marielle heel veel sterkte.
Hopelijk keert het tij nu in dit topic amai zeg
pandakaas gapen is ook een teken van stress of ongenoegen zoals kiki zei, ben mijn hengst hier wat aan het opleren, longeren en vandaag bitje erin en die begint na 5min al spontaan te gapen dus stress denk ik.
Fientje ziet er goed uit
Malik is wel knap hoor maar inderdaad draakje, lijkt er toch echt boos op, amai is teken dat hij het nodig heeft, de harde hand
Kiki schitterend weertje he, zalig, zo een echt lente gevoel. heb er ook van genoten met de paarden
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 05-03-16 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Het was inderdaad heerlijk weer vandaag. Gelijk even gebruik van gemaakt en een nieuwe optoming geprobeerd. Ging super. Gelijk ontspannen stappen. Heerlijk
Mopjemop
Geplaatst: 05-03-16 21:43
M'n kleine man is vandaag 3 weken oud. Hij doet het goed op de medicatie maar ben zo bang dat dit een vertekend beeld geeft. Ik durf nog steeds niet blij te zijn, die onzekerheid is echt dikke oliebol. Hij heeft geen koorts meer en is echt super vrolijk en huppelt/springt door z'n stal. Das natuurlijk positief. Maar goed, zoals ik al zei, medicatie (Metacam) verdooft.........