Cemlys, klopt, maar ik heb nu 2x achter elkaar gehoord dat een merrie nog 7.4 test savonds en bij Randhoeve zelfs 7.7 en sochtends een veulen... Kan blijkbaar enorm snel dalen dus ik vond 6.8 al heel spannend haha!
Nee klopt vandaar goed in de gaten houden haha. Ik kijk ook altijd Hoe de merrie zelf is Maarja dat zegt ook niet altijd alles. 2 jaar geleden ook 3 weken over gewaakt. Ik was stikkapot.
Ik twijfel nu toch heel erg om ph strips te halen, maar....hoe krijg ik een druppel uit de speen??? Toch wel handig om dat eerst te proberen voordat ik ze aanschaf.
ik schrok daarstraks wakker en keek op de cam en zie ik haar liggen. ze gaat nooit liggen als het al licht is, ik als een speer naar stal en ze stond op. flink uier en als ik iets uit de uier haal lijkt het wat water wit te zijn. kling is erg lang. ze staat nu buiten maar ik denk op tijd binnen vandaag hopelijk zet het nu eindelijk door en gaan we niet voor een jaar dracht
Lovelynn gefeliciteerd!!! Mag je super trots op zijn hoor.
Even weinig tijd om te schrijven. Moet dadelijk terug naar het ziekenhuis en waarschijnlijk vandaag geopereerd na gisteren 2,5 uur spoed met serieuze pijn. Moet nuchter binnen met advies vandaag operatie :s Net nu Bella haar melk witter wordt....Maar ja, dan ben ik er misschien wel snel weer vanaf