misschien kan ik die regumate dan ook overwegen als ze drachtig wordt, voor de zekerheid maar ik weet niet wat de negatieve dingen eraan zijn? die zijn er vast ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vorige keer was de cyclus helemaal in de war, 2 maal hengstig gespoten en niet súper fijn hengstig. En nu dus op de natuurlijke manier hengstig geworden en een mooi, zacht ei!
Setels cyclus is gelukkig wel gewoon ok, ik kan me geen enkele reden bedenken voor dat ze niet drachtig is behalve dat het gewoon gebeurd is, en normaal is in dit stadium van de dracht.
wat is er hier toch allemaal aan de hand.
.
Is het echt zo dat merrie's dit jaar moeilijker drachtig worden? (door het rare weer dan)
Nee serieus, je hoort ieder jaar best wat verhalen van merries waarbij het maar steeds niet lukt. De verhalen over merries die 'gewoon' in 1 of 2 keer drachtig zijn, blijven gewoon minder hangen denk ik. We hebben de afgelopen jaren best heel verschillend weer gehad en veel merries pakken toch gewoon meteen op, ongeacht de omstandigheden van buitenaf.
Onze Knoxx is nu 4 maanden en 9 dagen en mag nog lang bij zijn moeder blijven. Wij hebben namelijk ook geen mogelijkheid om hem echt af te spenen. (was een verrassingsveulen) 
toppie! andere paard weer een melanoom ik heb er ook nog nooit van gehoord hoor...
heb er een goed gevoel bij gedraagd zich echt dragend tegenover de buur paarden
kan niet wachten op haar beeb..
.