Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheytjuh schreef:Cemlys schreef:Der wordt eigenlijk nog veel laat geinsemineerd. Die van mij is alweer over de 2 maand. Half april komt het veulen al.
Ik heb lang getwijfeld of ik haar eerder zou laten insemineren. Maar ik heb toch besloten om te wachten tot de stamboekkeuring. Ik wilde namelijk alleen laten dekken wanneer ze het STER predikaat zou halen.
Nouja, en de gelderse stamboekkeuring was pas 7 juli, ze is die dag ook direct naar de HH gegaan, maar toch wachten tot de hengstigheid. Nu duim ik wel heel hard dat het gewoon direct de eerste keer pakt, anders wordt het ook zo laat volgend jaar. Maar aan de andere kant, als het maar gezond en wel ter wereld komt. Dat is eigenlijk waar ik straks het hardst voor ga duimen, mocht ze dragend zijn![]()
De merrie was zelf ook een laat veulen, van juli. Niets geen problemen mee gehad, maar je moet wel in je hoofd houden dat dan waarschijnlijk een keuring niet gehaald gaat worden dat jaar
Saffier schreef:Marieke gefeliciteerd! Ik duim dat alles goed gaat dit keer!
AZ, kleine eitjes kunnen ook goed gaan hoorCasa ovuleerd altijd tussen 33 en 35 mm, en nu voor de vierde keer dragend.