Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
potverdikkie schreef:Ik ken maar 1 paard bij mij dat niet zweet tijdens de bevalling, de friese merrie.....
En die anderen waren echt flink bezweet.!!!
Wiebrechtje gaat liggen en perst 1x dan is ie er. Dat wordt een kunst om dat te zien.
Vandaar ook de zweetmelders om de hals heen.
Maysie schreef:potverdikkie schreef:Ik ken maar 1 paard bij mij dat niet zweet tijdens de bevalling, de friese merrie.....
En die anderen waren echt flink bezweet.!!!
Wiebrechtje gaat liggen en perst 1x dan is ie er. Dat wordt een kunst om dat te zien.
Vandaar ook de zweetmelders om de hals heen.
Hmm als we citty en wiebie nou even morgen samen losgooien in de paddock misschien dat wiebie haar dan kan vertellen hoe zei het doet
Patriciavt schreef:Nou wens jullie allemaal een goede nachtrust toe!
Succes met opletten, hoop dat t niet lang meer duurt voor die kleine zich daadwerkelijk aandient en hoop uiteraard dat het allemaal gaat zonder complicaties!
Ik duikel nu wel mijn bedje in, morgen verplicht uitje efteling met schoonfamilie
ShamalArabs schreef:maar goed, misschien dat paarden en arab-pony-beesten wat van elkaar verschillen daarin... arabs zie ik nooit zweten tijdens normale bevallingen...
ShamalArabs schreef:apart, hier betekent zweten dat het goed fout dreigt te gaan...
ships, 12 uur, nieuwe dag... *verstopt zich*