Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
twinkel schreef:SA: ook een merrie waarschijnlijk drachtig..
En hengsten voor sperma onderzoek.. Gaan ze dan kijken of er genoeg sperma aangemaakt wordt en wat de kwaliteit ervan is??
liekieJ schreef:Wauwie! Wat een knappe hengst!Ik blijf van arabieren houden, ondanks dat ik nu zelf een fries heb.
cindybijl schreef:moniburrie: stom stom stom vergeten!! ik ging er al niet vanuit dat ze drachtig was, want ze leek hengstig.
maar vanochtend nog slaperig de deur uit gegaan en camera vergeten. dus met 40-dagen scan dan maar!
liekieJ schreef:Oh ok! Wie is d'r eigenaar? (boktnaam) Ben nu eigenlijk wel benieuwd!
moniburrie schreef:@jennyk, zou je me ook wat info kunnen geven over die camera, wat ik nodig heb en zo
jennyk schreef:moniburrie schreef:@jennyk, zou je me ook wat info kunnen geven over die camera, wat ik nodig heb en zo
zal zo even kijken in mijn outlook, want manlief had die info ook aan iemand anders gegeven. Een heel verhaal![]()
moet dus effe zoeken, als ik hem niet algedeleted heb![]()
Dit is de hengst waar mijn merrie nu drachtig van is (ook Rocky, het veulen van dit jaar heeft deze vader)
jennyk schreef:liekieJ; Dank je
Cindy: ja je krijgt het als... Ik heb het dus echt gedeletedMaar een pb gestuurd naar de ontvanger, dus even afwachten of zij hem wel bewaard heeft