Dus voor degene die ik in hun "foto-topic" nog niet gefeliciteerd heb, alsnog gefeliciteerd. Dat jullie maar mogen genieten van de veulies, maar dat zal wel lukken denk ik.
Voor degene die nog moeten wachten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antoontje schreef:Ik heb nog geen telefoontje gehad..Tinkerloos, Hoe is het nou met je paard, al wat ontwikkelingen of nog niets?
Biancaa schreef:@sammie ahhhh arme wij
flettie schreef:of bij je merrie op d'r anus smeren ook voor een snellere uitdrijving van het veulen.
Neonlight schreef:Biancaa schreef:@sammie ahhhh arme wij
Pfff, ik heb helemaal geen medelijden met jullie, vind mezelf nog veeeeel zieliger! Jullie hoeven nog maar 2 maanden, ikke nog 3!
pretty schreef:ik zie dat de merries die op knappen staan allemaal een leuke handleiding bij zich hebben : "hoe het baasje onnodig nerveus maken?" }>
Iwaya: gezellig! Wordt het een halfbroertje/zusje voor Symfonie?
Ziet er naar uit dat we samen gaan stressen volgend jaar![]()
Is ze reeds gedekt?
Ods en Mac: Het lijkt me nog even vroeg voor een DBT 2007,zou ook niet eerlijk zijn tegenover jullie merries! Ik laat hen maar even aan de gang verder,en dan krijgen die van ons de tijd om in te nestelen![]()
Het ziet er trouwens naar uit dat Pretty ook zo een leuke overtijd-merrie zal gaan worden,2 jaar geleden heeft ze exact 12 maanden-10 dagen gedragen,heb ik 3 weken gewaakt,en heeft ze het veulen uiteindelijk moederziel alleen eruit gewipt