Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeddah schreef:Pfff, ik ook hoor!!! Ik kan echt haast nergens meer aan denken!!! Als ik op stal ben staar ik alleen maar naar die buik van Sim!! Gelukkig beweegt ie elke ochtend flink voor me, maar Sim snapt het geloof ik niet helemaal, zij wil gewoon graag een snoepje
!
Hebben jullie Simply dr website gezien? En gestemd op de Poll??? Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden!!
vrijalover schreef:vreya krijgt nu al een beetje uier, terwijl ze nog een dikke 3,5 maand te gaan heeft! De spenen lopen niet vol ofzo, maar ze hangen wat lager, de zakken eromheen worden echt dikker. Nu moest je eerst echt zoeken voor je dr uier zag, daardoor zie ik ook zo duidelijk verschil!
is dit normaal al zo vroeg? Hebben jullie paarden dit ook?
ik las net dat er ook een paard was dat al 10 maand was en nog steeds niets had..
(dus ik hoop stiekem dat het eerder komt![]()
)
jeddah schreef:Sommige merries krijgen al vrij vroeg wat "zucht", voor het uier wat zakjes vocht zegmaar. Sim heeft dan nu ook al.
Als ze echt een melk uier krijgen zo vroeg dan zou ik de DA er bij halen, want dat is niet normaal, maar zo te horen krijgt Vrija zucht.
Ik heb ooit ergens gelezen dat een merrie gemiddeld (dus er zijn altijd uitzonderingen!) 35 dagen voor de bevalling echt uier krijgt.
Welcome to the clubCitaat:Met aansingelen heb ik bij Vank ook dat ze nu opeens haar oren in haar nek legt, zelfs als ik de singel net vast maak en dan zit die echt heel erg los . En dat deed ze voor haar dracht eigenlijk ook niet.. Maar ik moet er altijd om lachen als ze dat doet, want als ik dan mijn hand op haar hals leg, gaan gelijk die oren weer naar voor en kan ik zonder probleem de singel wat strakker doen . Aansteller .
En ik mag niet meer aan haar uiers komen, had van de week bijna mijn eerste trap te pakken toen ik aan haar uiers zat!