Hoe snel kan die temperatuur dalen dan? Ik bedoel; als ze nu 38 blijft, kun je dan gerust gaan slapen? Of kan het ook een uur voor bevalling plots dalen ofzo?
Waar het interwebs al niet goed voor is he Fotsy. Op jezelf passen, anders doen wij dat wel voor je
Woogy
Geplaatst: 20-03-17 23:52
Volgens mij als het daalt is het 12-24 uur tot de bevalling. half 12 wilde Jeroen dat ik hem uit bed trok zodat ik nog wat kon slapen voor werk en hij de rest van de nacht pakte. Ga zo weer tempen, duim mee mopjes!!
37,7. haar basis temp. Geloof nooit dat hij nog veel meer gaat zakken. Ze is wel onrustig voor haar doen en staat op plekken in de paddock waar ze normaal niet komt...Ik weet het even niet. Staar me misschien ook wel blind op dingen
Hier gaat Dolly zaterdag naar haar beval-adres met mijn oudste merrie. Ik ga 3 dagen (!) na de uitgerekende datum naar het buitenland voor mijn bruiloft/huwelijksreis voor 3 weken. En in de week dat de mensen, waar ze heengaat, ook naar de bruiloft komen, gaat Cynthia pony-en-babysitten
Wij zijn hier zojuist dag 310 ingegaan, dus nog maar 10 dagen(1 april) tot het veulen levensvatbaar is. Van de week word als het goed is de camera geinstalleerd. Haar uier blijft wisselen, staat ze op stal is hij redelijk gevuld en staat ze buiten is tie weer een heel stuk kleiner. De spanningen beginnen steeds meer te komen voor mijn 1e veulentje.
Wakers succes vanacht en hopelijk snel weer veulentjes er bij, het mooie weer komt er aan.
Woogy
Geplaatst: 21-03-17 03:16
En om 23:45 ineens toch voorweeen. 00:05 Is ons bruine hengstveulen geboren genaam Kaz'zar Dorogoy. Kaz was erg slap toen hij er net was, mondje open, tong paars en ogen dicht toen begon hij wat te gorgelen en deed al pogingen om te staan, terwijl z'n benen nog in mama zaten. Kaz heeft gedronken, gemest en wandelt lekker door de stal. Pris doet het top
Eindelijk Woogy; ik opende dit topic in de hoop je te kunnen feliciteren en gelukkig... hij is er!!! Fijn dat alles goed is gegaan en ik lees ook aan jouw zijde een fijne partner die je helpt!! Werkse morgen en geniet vooral van het kleine grut!
@ ML klinkt gaaf, we zijn heel benieuwd! @Woogy, wat een knapperd. En die foto dat hij bij je merrie ligt, ahww. Enne.. denk toch dat je merrie schrok van je opmerking over die kookwekker en toen maar haast is gaan maken...