Bruist echt op de wonde als er vuil inzit.
Thanks hinte, ze moeten nog even wachten want ik moet eerst naar feestje en heb er graag wat controle over en heb hem gisteren gewassen, anders hangt hij weer vol pis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hinte schreef:Ben wel blij dat ik niet de enige penny ben die alles lang vindt duren.....
Stel dat ze drachtig is dan duurt het nog 11 maanden
Ik wacht inmiddels al 353 dagen. Maar dat zal bij die kleintjes wel meevallen 

juval schreef:ik weet dat ze haar zwaarder willen zien... maar dat vind ik niet gezond, dus daar doe ik niet aan mee, dan maar geen premie.. ik vind het ook helemaal niet mooi, al dat vet. ze is net 3, laat ze nog even haar jeugdige figuurtje houden haha. We zien wel hoe we beoordeeld worden. Ik heb contact met haar fokster (stal Thamens) die wil wel komen helpen met toiletteren als het zover is.
Ik kom ook geregeld op de shows van het NWPCS/WPCV en ik vind het ook echt niet kunnen dat ze die pony's zo ongezond dik willen hebben..

dikke knuf meid, soms kan het ook eens even te veel worden, ik ken dit helaas
Elsa is nog gedekt al moet ze niet drachtig zijn hoor(dan moet ik weer keuzes maken
), hij is nu verkocht sinds gisteren dus weet niet of ik nog verder doe tot ze afslaat. Hij is nu lekker mooi gewassen voor als ze hem komen halen

dan mus je zoveel van de veulentijd!