Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotsy schreef:swift is normaal, had mijn merrie ook heel erg, hoeveel dagen is ze nu?
murosch![]()
onzetoppers, banden lijken inderdaad heel slap maar komt misschien doordat dit een fokmerrie is? want tietjes zijn nog bescheiden.
sooby die laat ook op zich wachten net zoals bij bluenootje en pascalfjord en fokfanaat, kom op wij willen veulentjes zien
Manda schreef:Dat is best al een flinke uier jolanda !! Ze was toch pas ver in de dracht voor het eerst gescant, zou ze niet een maandje verder kunnen zijn?
Lovelyn schreef:Ego post!!!!!
Ushi is bevallen! Alles is prima verlopen beetje ruimte te kort maar het is een prachtig hengstveulen geworden genaamd Kodaco afkorting koda (vriend in het hawaiiaans) pendel had het dus fout!
Hij is zwart geboren 3 witte voeten en een prachtige bles net zoals mama! Hij kon na een uur al rennen door de stal! Ook heeft hij al de witte kringen om z'n ogen duidelijk een schimmel! Ik ben super blij! Verliefd! Nu weer richting stal!
[ [url=m/gIdOpL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urielle schreef:Ik ging net voor controle en Future lag, puffend en hinnikjes. Na plm tien minuten is ze toch weer gaan staan, probeert wel regelmatig te plassen/mesten.
Ze wisselde tussen borstligging en plat opzij maar strekte niet haar hals zo naar voren. Ze was meer naar haar buik aan het stompen. Is ze nu bezig of heeft ze gewoon voorweeen?
Moet ik er vandaag bijblijven?