ik ga even wat foto's plaatsen vandaag (hoeveel mag je er eigenlijk maximaal plaatsen??)
1. dit was 21 december.
2. ook 21 december.
3. ook 21 december.
4. http://i50.tinypic.com/335f56q.jpg dit is 24 december, voor de slee. het linker paard is een dochter van Nurona. zij is dit jaar ook drachtig, van Conradin(als ik het goed schrijf), een springpaard. zij is uitgerekend op 16 maart, ookal is ze nog helemaal niet dik
Casa ook nog 50 dagen Ik ga misschien vandaag nog eens foto's maken. Ook ga ik uitzoeken of ze hier zemelen of mais mix kennen. Casa kan echt meer vet gebruiken....
Mijn meisje is morgen 270 dagen, zal vandaag proberen foto's te maken. Ze is normaal heel fotogeniek, maar zodra het om haar buik draait wil ze ineens niet leuk kijken... haha
Mooi mannetje SA! @melody, ze ziet er goed uit. Lopen kan ze nog steeds
Er komen weer mooie buikjes en gekkebekken foto's langs
hiboune
Geplaatst: 07-02-10 13:28
Goedemorgen nog?
Net even geklooid met de camera in de kraamstal 75 m verder op wilde toch weten Of hij het hier ook deed en jawel!heb echt prima bereik op mijn kamer! Wat een opluchting!
Verder buikt hiba heerlijk uit... Dat wordt wel weer een waggelende gans over paar weken!
Poeh, durf er echt weinig van te zeggen, normaal als ze harst, is binnen 3 dagen veulen, maar goed nu dus niet. ik denk dat het eind deze week spannender wordt.
guenivere
Geplaatst: 07-02-10 16:28
Hallo iedereen! Heb eindelijk thuis weer internet, dus hoop vanaf nu elke dag weer in dit topic mee te kletsen. Zoals beloofd zal ik eerst ongeveer 15 pagina's terug lezen en even zo veel mogelijk mensen gaan beantwoorden. Als ik dat gedaan heb zal ik ook even wat over mijn eigen pony's vertellen.
@ Talida: Mijn merrie vind het ook altijd vreselijk als ik aan haar uiers zit, ik moet haar ook altijd omkopen met een snoepje.
@ Joto: Het word al behoorlijk spannend met paulien, ik ben heel benieuwd Wat een dikke buik heeft ze al!
@ Al_Zawraa: Wat heeft Aziza een mega buik zeg! Ook vind ik dat ze al behoorlijk wat uier heeft voor 320 dagen. Asfoura heeft ook een lekker dik buikje!
@ Ivystoeter: Wat is Ivy een geweldig leuke pony! Vind dat ze een mooi bescheiden buikje heeft.
@ Maseike: Ik vind dat Monchique al een behoorlijk uier heeft (wat een prachtig paard overigens)
@ Parouscha: Mijn ponys verharen al een paar weken.
@ Nada: Met een maiden merrie weet je het maar nooit.
@ Mabon: Dat schiet al lekker op met bonnie, al over de 300 dagen!
@ Hiboune: Hiba schiet ook al lekker op ze scheelt niet veel met diesje, die is 16 april uitgerekend!
@ ShamalArabs: Gefeliciteerd met je hengstveulen!
@ Inowa: Heel veel sterkte met pepper, en ik hoop dat ze snel weer wat beter wil eten!
@ MelodyT: Wat heeft jou merrie al een lekkere buik zeg! Vind het trouwens ook een super mooie merrie.
@ Inkepink: Ik vind jou merrie idd behoorlijk zwaar voor een maiden, maar vind haar wel super mooi.
@ Manueeltje: Dat schiet ook al lekker op, 50 dagen zijn zo voorbij!
@ Nurona14: Wat een ontzettend leuke merrie met al een behoorlijke buik!
@ Pletje: Vind dat jou merrie nog een mooi bescheiden buikje heeft.
Dan nu eerst even een update over olga, heb hier 23 dec nog geplaatst dat ze 3,5 maand te vroeg bevallen is van een dood hengstveulen. Het gaat super goed met olga en heeft er gelukkig niks aan over gehouden.
Nu even een update over diesje, haar uier begint nu iets te veranderen het waren 2 tepeltjes en ze heeft nu 2 slappe thee zakjes. Ze is echt mega dik! Je kan haar bijna wegrollen geloof ik. Verder gaat het met haar ook heel erg goed. Ze is 16 april uitgerekend uitgaande van 335 dagen, nu heb ik gehoord dat minis wel eens eerder bevallen?? Klopt dat??? Want ik moet bij de geboorte zijn aangezien diesje 2 x een veulen gehad heeft heel snel beviel en dan dood op was en gewoon bleef liggen, dan haalt ze dus haar veulen niet meer uit het vlies. Zal in deze dagen ook weer even foto's maken.
Cynthia82
Geplaatst: 07-02-10 17:13
Erg leuk om die verhalen allemaal te lezen! Heeft iemand enig idee wanneer Het Dikke Buiken Topic 2011 van start gaat? Ik ga mijn merrie dit jaar namelijk laten dekken en ik wil ook graag meepraten
Geniet allemaal van jullie dikke buiken en komende baby-paardjes!!
heb vandaag ook van mijn meisje foto's gemaakt, zal ze zo even uploaden.
Stal_Fiore
Geplaatst: 07-02-10 19:09
Zo vandaag foto's gemaakt van mijn drachtige meisje. Morgen zit ze op de 270 dagen, dus nog 70 dagen te gaan! Ze is overigens een maiden, dus nog een bescheiden buikje.
Haalde haar zo van het land... (slik):
Na een afspuitbeurt zag ze er zo uit (van de zijkant lijkt ze niet echt dik):
Andere zijkant (mevrouw had geen zin om mooi te staan):
Lekker bekkie:
Van de achterkant is wel een bolletje te zien. (Ik was helaas alleen, dus voorkant lukte niet, maar van voren zie je echt een tonnetje):
Haar spenen (voor dat we gingen wandelen):
Haar spenen (nadat we gewandeld hebben. Volgens mij had ze van te voren wat zucht, want toen was de uier dikker):
En haar kling (vroeg laatst iemand na, weet niet meer wie, toen ik vertelde dat mijn meisje altijd al een grote kling heeft):