Thanks allen! Ga mooi afwisselen met m’n man hoor. T is dan ook zijn paard al 12 jaar.. kan ie best helpen. Stalhouder neemt het vanaf 4 uur over. Ze is nu rustig aan het eten, afgewisseld met dutten en dan weer rondjes draaien.
Ik kan toch niet slapen. Hier het verhaal: Het ging allemaal rete snel en ik was te laat.. we waren in bed gaan liggen serie kijken met de camera op de iPad. Ze was heel onrustig hele tijd, dus we hadden al wel door dat ze zichzelf niet was. Ik had me voorgenomen als ze 2 x achter elkaar plast t vruchtwater is en ik de auto in ging. Zo gezegd, broek trui en schoenen aan en de auto in. Was nog geen 2 minuten onderweg toen Jon belde: ze ligt. Ik: fiets en die auto op z’n staart getrapt. Geen idee hoe hard ik gejaagd heb over die A1, maar voor mijn gevoel was ie ineens heel kort. Ik wilde het erf op rijden, belde jon weer: het ligt er al naast. Ik zo neeee wat poedersuiker. Auto parkeren, er uit, stal open en lampen aan. Toen gauw het vlies van het snuitje af gehaald. Gelijk een heel beweeglijk ding. Drinken was wel even een dingetje maar goed hengst hè. Uiteindelijk had ie het door. Om 23:18 stond ze nog Om 23:25 lag hij er naast Om 23:27 was ik er
Essie is een lieve maar duidelijke moeder. Hij moet drinken en ze duwt hem er ook naar toe. Flinke bult hooi gegeven en daar begon ze gelijk lekker op te kauwen.