Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
simpie94 schreef:Zonde Nicky1963. Ferguson staat er wel bekend om goed te bevruchten. Hopelijk deze ronde wel raak.
Kabayo schreef:Muronia schreef:AM minder.. hoop voor je dat de baarmoeder snel mee gaat doen nu.
Kabayo tel jij geen 340 dagen? Veroon zit nu op 20 dagen en ik zag in de lijst in de OP dat Zilver eerder is uitgerekend?
Suffie dat klinkt gunstig!
*steekt vinger op* ik ga maandag Wainonia laten scannen. Ondanks het slijm dat ik zag gisteren is ze nog niet hengstig tot nu toe.
Ze is 5 mei gedekt dus reken gewoon 5 april
Janinevv schreef:Dankjewel! Ik vond wel gek hoor rijd je terug met zo'n lege trailer, hopelijk duurt het niet te lang het dekken haha![]()
Ice spannend hopelijk heeft het gepakt!
Nicky1963 schreef:simpie94 schreef:Zonde Nicky1963. Ferguson staat er wel bekend om goed te bevruchten. Hopelijk deze ronde wel raak.
Ja, dat zei de hh ook. Ik opperde om First Date te kiezen, maar hij vond dat niet zo'n goede optie ivm verschil in vruchtbaarheid. Kilian is ook zeer vruchtbaar, dus wellicht dat hij een goed zaadje kan planten als Ferguson niet pakt
Ennasil92 schreef:Janinevv schreef:Dankjewel! Ik vond wel gek hoor rijd je terug met zo'n lege trailer, hopelijk duurt het niet te lang het dekken haha![]()
Ice spannend hopelijk heeft het gepakt!
Haha ik herken het, ik vind het ook nog zo raar dat Misha en Demi niet in de weide staan.
En een gave hengst trouwens, die nek ziet er gewoon bijna "gemaakt" uit