Oeh, dat is niet zo mooi... Juist jij moet Aranka goed in de gaten kunnen houden! Ik heb haar weg geklikt, heb je ondertussen weer beeld?
Dhani
Geplaatst: 10-03-11 20:57
dat zou wel jammer wezen als er een WW op komt. . ik kijk idd zo af en toe eens. mijn comp wordt er ook heel sloom van dus ik kijk gewoon een paar keer ipv de hele dag de cam aan te hebben staan.
malita
Geplaatst: 10-03-11 20:59
niet zo fijn idd,heb je ondertussen al beeld ? hoe was haar uier,melanie?
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-11 21:00
Dank jullie wel. Ik plaats wel steeds updates als het echt erop aan gaat dan kunnen jullie weer inloggen. Vind het wel jammer, maar hier had ik opeens niet eens meer internet.
Even een update dan maar gelijk! Haar uier is nog niet verandert net, alleen haar gedrag vanmorgen was heel typisch. Rillen, dunne mest, veel mest, kleine hoopjes, maar vanmiddag was ze weer rustig.
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-11 21:01
ik kan haar weer zien gelukkig.
Miesjex
Geplaatst: 10-03-11 21:02
Goed dat je weer beeld hebt!
En fijn dat het vanmidag weer beter met haar ging zeg!
Melanie, dat ze wat rillerig is en de dunnere mest kan ook gewoon komen om dat de dracht toch op zijn laatst loopt en het voor haar best zwaar is. Het veulen zal nu steeds meer bewegen en dat kan ook af en toe iets pijnlijk zijn en vervelend. Hopelijk komt er snel een klein, gezond, spartelend veulentje uit.