[HK]Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:44

Wat een gave foto Maseike!!! Echt gaaf, net of ze je uit lacht. Ik heb er zo een van mijn Padinus merrie, die gaapt als jaarling, ziet er niet uit. :+

Airborn

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:46

Inowa, tip voor medicijnen naar binnen werken: Neem een spuit, snij het uiteinde er af. Meng het medicijn door wat slobber en/of appelmoest. Prutje in de spuit stoppen, en dan gewoon als een ontwormings middel achter in de mond spuiten. (als je het uiteinde er nie af snijd, komt het mengsel er wel HEEL moeilijk uit, dus dat werkt nie)

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:58

:wave:

Paulien houdt het nog even spannend.
Ben benieuwd wanneer ze uiteindelijk gaat bevallen!

Jeetje wat heeft Pepper een opdonder gehad!
Hoop dat ze zich snel beter voelt en weer aankomt.

Sommige maidens vind ik best al dik.
Dacht dat maidens niet zo heel dik zouden zijn?
Ben benieuwd hoe dik mijn maiden uiteindelijk gaat worden.
Nu beginnen stalgenoten wel een klein buikje te zien, vreemden zien nog niks aan haar.
Frekja is gelukkig nog steeds lekker actief :)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:02

Airborn schreef:
Inowa, tip voor medicijnen naar binnen werken: Neem een spuit, snij het uiteinde er af. Meng het medicijn door wat slobber en/of appelmoest. Prutje in de spuit stoppen, en dan gewoon als een ontwormings middel achter in de mond spuiten. (als je het uiteinde er nie af snijd, komt het mengsel er wel HEEL moeilijk uit, dus dat werkt nie)

allemaal al geprobeert

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:04

De baby, inmiddels S.A. El Mahrouss genoemd, het betekend "The protected one"
klik
klik
klik
Zonde die laatste foto's, ik wou dat ik mijn haar had gekamd...

Voor educatieve doeleinden:
Je ziet overigens de randen waar het vlies doorheen komt; veel lichter van kleur, al eerder losgeraakt en niet meer doorbloed, aan de andere zijde (achter de foto :+ ) zit de rest van het afgestorven stuk dat zich als eerste toonde.
deze foto is met nadruk in een link geplaatst omdat het er wat smerig en bloederig uitziet, niet geschikt voor kijkers onder 12, hoewel de meisjes van 8 die op bezoek kwamen het wel vies vonden maar toch interessant...
8-)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:04

inowa schreef:
Airborn schreef:

allemaal al geprobeert

Houdt je ook haar hoofd omhoog zodat ze het er niet uit kan spugen en zo diep mogelijk in haar keel??
Zal wel maar ja.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:11

Zo, ik ben ook weer terug van vakantie. :D
SA, gefeliciteerd met dit knappe veulen!
Inowa, sterkte met Pepper.

Heb maar een paar pagina's bijgelezen, toevallig net de pagina met het goede nieuws van SA. Weet niet of ik belangrijke weetjes en dingen heb gemist?

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:12

Welkom back Neon.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:15

poeder in zakje? gewone 10 of 20 cc spuit, zonder naald maar verder niets aan veranderen. plastic bekertje met 5 cc water of minder indien mogelijk, poeder er doorheen roeren, opzuigen in de spuit. onderkaak vastpakken, ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen, dus ik hoop dat je me begrijpt: Je staat links van het hoofd, hand onder de kaak, 3 of 4 vingers op het bit-deel (tandloze deel) om het tandvlees haken, duim aan de andere kant, eenmaal goed vastgehaakt kan ze nergens meer heen en heb je volledige controle over het hoofd!
Dan spuit in de linkermondhoek, zover mogelijk naar achter en kaaklijn rechthouden of heel iets met de neus omhoog (spuit niet tussen kaken stoppen trouwens, dat gaat niet zo goed), leegspuiten en direct het hoofd omhoog houden, zo vast blijven houden tot ze slikt, en zeker weten dat ze geslikt heeft, soms zijn ze heel slim en faken ;) Evt. met je wijsvinger even onder en op de tong duwen/ermee spelen, dan gaat ze vanzelf een keer slikken... Snoepje na, direct geven zodra je loslaat zodat ze geen tijd heeft om restjes uit te spugen.
Het zijn bijna dezelfde bewegingen als wanneer je het hoofdstel indoet, maar dan je hand aan de onderkant, misschien dat dit helpt met de visualisatie...

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:17

ShamalArabs schreef:
poeder in zakje? gewone 10 of 20 cc spuit, zonder naald maar verder niets aan veranderen. plastic bekertje met 5 cc water of minder indien mogelijk, poeder er doorheen roeren, opzuigen in de spuit. onderkaak vastpakken, ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen, dus ik hoop dat je me begrijpt: Je staat links van het hoofd, hand onder de kaak, 3 of 4 vingers op het bit-deel (tandloze deel) om het tandvlees haken, duim aan de andere kant, eenmaal goed vastgehaakt kan ze nergens meer heen en heb je volledige controle over het hoofd!
Dan spuit in de linkermondhoek, zover mogelijk naar achter en kaaklijn rechthouden of heel iets met de neus omhoog (spuit niet tussen kaken stoppen trouwens, dat gaat niet zo goed), leegspuiten en direct het hoofd omhoog houden, zo vast blijven houden tot ze slikt, en zeker weten dat ze geslikt heeft, soms zijn ze heel slim en faken ;) Evt. met je wijsvinger even onder en op de tong duwen/ermee spelen, dan gaat ze vanzelf een keer slikken... Snoepje na, direct geven zodra je loslaat zodat ze geen tijd heeft om restjes uit te spugen.
Het zijn bijna dezelfde bewegingen als wanneer je het hoofdstel indoet, maar dan je hand aan de onderkant, misschien dat dit helpt met de visualisatie...

Dit is precies wat ik bedoel!!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:18

Vandaag overigens echt heeerlijk met mijn hengstje gereden!1
Hij liep als een trein lekker ontspannen en hij begon eindelijk te sjouwen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:23

met een spuit hebben we gedaan ja en met het hoofd omhoog houden ook

maar dat werkte niet zo supergoed want ze vertikte het door te slikken

nu gooien we de poeder in haar mond en een kwak honing er achteraan en wat brokjes erbij

dat ging langzaam maar werkte wel..

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:36

SA wat een prachtig veulentje, was dit nou de "red bag"? die ene foto, wat is het witte dan, zijn dat dan de hoefjes?

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:24

miszlisanne schreef:
@manueeltje was idd supergaaf op de HK!
heb er nu 3 dagen gezeten en donderdag en vrijdag ook savonds (en iedere ochtend v.a. 9 uur) enn ben nu wel een beetje brak :P hele leuke peerden gezien, en de avonden waren ook heel gaaf gevuld!

net bijgelezen pff ook een hele operatie :P

Het was gaaf he.
Ik was vooral erg te spreken over de Uphill nakomelingen ze zijn ook alle op 1 na aangewezen voor het verichtings onderzoek, zelfs ook een Uphill x Rhodium.

Ik vondt de Vivaldi nakomelingen zwaar tegen vallen, wat zijn die bagger slecht van achteren zeg.

Voor mij was zeer opvallend de Florencio x Jazz (V.V. Helvoirt)
En de Oscar x Corleone was ook erg aansprekend.
Vraag me af wie er nu de kampioen is geworden, vermoed de Florencio x Jazz...?

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:25

De Oscar x Corleone is kampioen geworden! :D Wat kon die lopen zeg...

SA: Gefeliciteerd met je prachtige veulen! :D

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:28

Joto, Gave foto's van Dessa!! Wat was ze een plaatje.

Classeygurl en Honeys, welkom.

SA, gelukkig is het goed gegaan en wat een mooi naam!! Wat een plaatje van een veulen is het geworden zeg!!

Ohw Inowa dat K*T!! Hopenlijk knapt Pepper snel weer op!! Geef haar maar lekker een extra dikke knuffel. :(:)

Verder mooie buikjes gezien.

Wij hebben ook een maiden en ze is ook echt huge!!
Zal morgen ff foto's uploaden van vandaag (ze is vandaag 260 dagen!!!!)
Maar ga nu mijn bedje in, heb griep, keelontsteking en mijn nek zit vast!!
Dus truste :wave:

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:28

Dwyne schreef:
De Oscar x Corleone is kampioen geworden! :D Wat kon die lopen zeg...

SA: Gefeliciteerd met je prachtige veulen! :D

Oww echt? super, mooie knol eej.
Was er ook helemaal gek van.

De hengst van kennis van mij is ook aangewezen, super blij voor hen :D

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:30

Zo heb ik een hengst gezien, ik zag hem en was zo onder de indruk van die hengst.
Dat ik na 1 jaar er nog over heb haha!
Vraag mij alleen af waar die is gebleven.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:30

Hele publiek ging zelfs voor m staan echt mooi was dat! :) wel grappig overigens, nummer 1 oscar x ... en nummer 2 was ... x oscar dus die had het goed gedaan dit jaar :)

miszlisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:53

nice! ja die uphills waren echt top! en die vivaldi's.. ja hij had een eigen groep dus had er veel van verwacht maar nee..
die oscar x corleone was ook echt super!!

vond die up to date die kampioenshengst springen, ook heel positief, viel me al op in de 2e bezichting, echt wel sprekend een type van reinie (en natuurlijk up to date x cavelier dus zijn hengsten ;) )

gaaf lijkt me echt wel wat een aangewezen hengst hebben (H) uberhaupt als er daar eentje loopt en op dat scherm staat jou naam als fokker.. maar goed dreaming.. :P

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:04

Voor de dames die moeten waken. Sterkte vannacht!

Het begint op te schieten met de dames. Jus moet nog 42
dagen!

SA: je haar zit wel goed hoor! Wat een leuk veulen.

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:06

Vrony ook maiden, is ook echt een papzak hoor, je kunt wel nu duidelijk zien dat ze allemaal drachtig zijn. Paulien staat nu al een paar uur braaf te zijn in t hoekkie, dus nog ff geduld hier!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:41

Goedemorgen :O

Nog geen nieuws verder?

ShamalArabs wat een plaatje!!!!

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:03

Wet Look vandaag nog 50 dagen *\o/*

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:24