Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Airborn schreef:Inowa, tip voor medicijnen naar binnen werken: Neem een spuit, snij het uiteinde er af. Meng het medicijn door wat slobber en/of appelmoest. Prutje in de spuit stoppen, en dan gewoon als een ontwormings middel achter in de mond spuiten. (als je het uiteinde er nie af snijd, komt het mengsel er wel HEEL moeilijk uit, dus dat werkt nie)
inowa schreef:Airborn schreef:Inowa, tip voor medicijnen naar binnen werken: Neem een spuit, snij het uiteinde er af. Meng het medicijn door wat slobber en/of appelmoest. Prutje in de spuit stoppen, en dan gewoon als een ontwormings middel achter in de mond spuiten. (als je het uiteinde er nie af snijd, komt het mengsel er wel HEEL moeilijk uit, dus dat werkt nie)
allemaal al geprobeert
ShamalArabs schreef:poeder in zakje? gewone 10 of 20 cc spuit, zonder naald maar verder niets aan veranderen. plastic bekertje met 5 cc water of minder indien mogelijk, poeder er doorheen roeren, opzuigen in de spuit. onderkaak vastpakken, ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen, dus ik hoop dat je me begrijpt: Je staat links van het hoofd, hand onder de kaak, 3 of 4 vingers op het bit-deel (tandloze deel) om het tandvlees haken, duim aan de andere kant, eenmaal goed vastgehaakt kan ze nergens meer heen en heb je volledige controle over het hoofd!
Dan spuit in de linkermondhoek, zover mogelijk naar achter en kaaklijn rechthouden of heel iets met de neus omhoog (spuit niet tussen kaken stoppen trouwens, dat gaat niet zo goed), leegspuiten en direct het hoofd omhoog houden, zo vast blijven houden tot ze slikt, en zeker weten dat ze geslikt heeft, soms zijn ze heel slim en fakenEvt. met je wijsvinger even onder en op de tong duwen/ermee spelen, dan gaat ze vanzelf een keer slikken... Snoepje na, direct geven zodra je loslaat zodat ze geen tijd heeft om restjes uit te spugen.
Het zijn bijna dezelfde bewegingen als wanneer je het hoofdstel indoet, maar dan je hand aan de onderkant, misschien dat dit helpt met de visualisatie...
miszlisanne schreef:@manueeltje was idd supergaaf op de HK!
heb er nu 3 dagen gezeten en donderdag en vrijdag ook savonds (en iedere ochtend v.a. 9 uur) enn ben nu wel een beetje brakhele leuke peerden gezien, en de avonden waren ook heel gaaf gevuld!
net bijgelezen pff ook een hele operatie