Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

's ochtends voor 9 uur bellen en dan is het er waarschijnlijk eind van de middag. maar vanavond vind ik nu ook prima, I moet toch rond 21 uur zijn antibiotica, zou fijn zijn als ik dat kan combineren en maar twee keer naar de wei hoef vandaag, ipv drie keer 
. Picture maakt er een heel drama van, die krijg je bijna niet in de opvoelbox en gaat dan dus ook nog eens "zitten"
Nu gaan we nog een keer scannen op dag 23. Waarom weet ik eigenlijk niet, vergeten te vragen. Was veel te blij dat het vruchtje er nog zat. Hij zei: Ik wil haar graag TOCH nog een een keer zien! Wellicht vertrouwde hij het niet helemaal. Als dat goed is dan nog een keer op dag 40 scannen.
) waar we ontzettend blij mee zijn, dus we gaan dit keer voor een merrie
Dus hoe leuk ik de hengst ook vind, ik wacht wel tot hij een keer naar België of Duitsland komt ofzo.

Dan maar beter in de stal scannen
Mooi dat je ze zo goed kent
Haha ja die kans schat ik laag in. Bij champagnes zie ik eigenlijk over het algemeen heel weinig aftekeningen
Insemineren gelukt? Hopelijk ben je snel klaar 

Maar na een minuut of vijf/tien, heb ik hem toch maar gedwongen. Toen zijn vier voetjes eenmaal op dat enge zwarte spul stonden, was het ok en liep hij super braaf mee.
mag ook eens meezitten