Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolandje schreef:hier wachten we gewoon nog op de veulentjes van dit jaar![]()
maar als ze geboren zijn gaat de hengst er gewoon weer full time bij in, hoe vaak de dames dan gedekt worden weet je dan natuurlijk niet, maar dit is gewoon natuurlijk toch? volgens mij regelen ze dat samen wel
tammiebels schreef:Mijn merrie is vandaag ook geinsemineerd en nu kan het spannende aftellen beginnen
vrouwke schreef:Even een foto van mij gedekte merrie. (dit was vorig jaar, ze is nu een stuk dunner.
Kelly ( moorkopschimmel)
[ [url=m/UyhnN4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Loverboy van stal anja.
[ [url=m/cAFhZk.jpg]Afbeelding[/url] ]
2 weken terug 23 dagen drachtig gescand.
ubimone schreef:@vulina ze word gedekt.
Heb geen hengst staan hier. Blijkbaar doen hun t zo. Ze proberen vanavond nog eens. Maar verwacht dat ze nu wel afslaat. Gister was ze er al iets minder gelukkig mee.
Dan kan ik ze dinsdag weer gaan halen.
Zal blij zijn als ze weer hier staat.
Icecrystal schreef:Gefeliciteerd Vrouwke en Vulina!![]()
Ice wordt morgen gescand rond 17:00, ik vind het zooooo spannend.
Het is mijn laatste kans dit jaar!
Vulina schreef:Het is ook niet erg hoor Ubimone! Maar mocht ze nu niet drachtig zijn zou ik het even overleggen met de hengstenhouder.
Zien jullie ook gelijk aan jullie merries of ze drachtig zijn? Onze, nu nog enige drachtige, zie ik het gelijk aan. Zij krijgt gelijk appeltjes op de vacht, lijkt alsof ze 50 kg aan komt. Zij voelt zich duidelijk goed als ze drachtig is
Luna2006 schreef:Heb ik de hengst voor Marley al laten zien?
Meet Silver Plates Baccarra Sampson!
[ [url=m/L3PBjo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3zZtrG.jpg]Afbeelding[/url] ]
chimello schreef:Merrie nr 4 is hengstig, dat wordt straks proberen met Guess!
De anderen hebben tot nu toe geen hengstigheid getoond en ze zijn 2 a 3x gedekt totaal. Dus tot nu toe goede tekenen.
Gefeliciteerd iedereen die al goed nieuws heeft in ieder geval, super om te lezen!
fokfanaat schreef:MIjne vandaga nog even laten scannen, maar ei was mooi weg, geen vocht oid, dus maar afwachten en 3 juni scannen!