Nicole schreef:Fotsy schreef:morgen een mijlpaal honderd dagen![]()
Volgende week scan vermits ik onverwacht nog weekje langer verlof heb, dan toch maar Da advies volgen en op 105 dagen scan.
Ze straalt toch nog altijd in haar blik een zuurpruim uit, vind je ook niet, man wat een zuurpruim zeg en jaloerse teef, wat zeggen ze dan van het geslacht? Komt dit nog terug goed?![]()
Waar is mijn lief aanhankelijk paard gebleven?![]()
[ Afbeelding ]
wat is het lastig opstaan met die warmte en dikke buik![]()
[ Afbeelding ]
Ben erg benieuwd naar jou combinatie!
Tinniie schreef:Fotsy!!
Onze lease merrie was helaas ook niet drachtig... Vandaag terug geïnsemineerd en afgespoten.
Bij mijn oudje heb ik deze keer eigenlijk een goed gevoel, ik vind haar... anders... Misschien maar een gedacht, maar wie weet, 25e scannen
Jammer van je lease merrie hopelijk pakt het snelHoop voor je dat je oudje drachtig blijft
Ja ik weet het nog niet zéker, vrijdag laten we haar scannen... Maar mijn gevoel zegt van wel deze keer. Kan natuurlijk fout zijn he

Ik ben ook heel benieuwd wat de merrie van Fotsy en onze Arany er van gemaakt hebben

Dit jaar zijn er nu 12 merries gedekt, maar 2 die laat gedekt waren en niet vol van de eerste keer, worden al naar volgend jaar verzet, die hadden liever een vroeger veulen.
En nog een aantal die eind deze week en volgende week gescand moeten worden en nog 2 die nog voor de eerste keer gedekt moeten worden.. Dekseizoen is hier dus nog niet ten einde

Hier trouwens de 5 Arany-kindjes van dit jaar