Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is ten slotte het dikke buiken topic

Annikab schreef:Wanneer moet Mausi gescand worden Roma? En is er al zicht op Aziza's hengstigheid? Je zal je dames wel missen!
Hier al wel een dik buikje, maar of dat baby of gras is weet ik niet haha
Vind het helemaal niets om mijn dames niet thuis te hebben, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen (als het allemaal lukt)
gelukkig staat de afspraak voor scannen voor maandag al, dan heb ik al heel gauw weer wat zekerheid
set_elkol schreef:Ik ben vandaag bij Set en het valt me op dat ze de hele tijd haar staart wat van haar lichaam afhoudt, ze slaat natuurlijk de helft van de tijd naar vliegen maar ze houdt m echt een beetje omhoog/afzijdig, ik maak me gelijk helemaal drukgelukkig staat de afspraak voor scannen voor maandag al, dan heb ik al heel gauw weer wat zekerheid
Ik heb ook wat momentjes gehad bij mijn merrie waar ik me zorgen maakte
Vreselijk!
Lijkt qua buik wel een beetje op die van Woogy.
En ik lees toch met enige regelmaat op internet dat het niet altijd even makkelijk / goed afloopt.
Ben nog wel wat voorzichtig, aangezien ze vorige keer op 28 dagen ook nog mooi drachtig was en op 2 maanden niet meer, maar het begin is er! Ze staat nu op de Regumate, gevalletje van we doen er nu alles aan om het goed te laten gaan, dus voor de zekerheid!