Ik denk dat het nu gaat net als vanmiddag ik zou nog wachten het is nu rustig op stal ... Als je wil kijken zou ik om het hoekie gluren niet in de box.. Want ik denk dat ze zo weer opstaat uiteindelijk
SA, bedoel je nu dan daadwerkelijk persen als in de laatste fase of weer teruggrijpend op het gedrag wat ze eerder vertoonde? Blijft ze uitgestrekt liggen of kijkt ze ook naar haar buik?
Ik zou ook nog wachten. Ook kan ik me weer vinden in fokfanaat haar redenering... als ze nog steeds geen ontsluiting heeft...
dat geeft toch niet, het lijkt me niet goed als ze teveel perst zonder ontsluiting.
Nee dat is zeker weer neit goed maar ze is in trance als je de box in komt heb ik het idee ze merkt je niet to nauwlijks op.. hmm ja het is verwarrend...
niemand kan weten of ze ontsluiting heeft............ maar ze blijft uitgestrekt liggen, en trekt soms echt behoorlijk krom en strekt bovenliggend achterbeen
Je zou eventueel om het hoekje kunnen gluren en zo haar evenuele persbewegingen even een tijdje in de gaten kunnen houden maar ik zou de box niet in.. dar zou ik mee wachten
afleiden was toch juist het advies dat SA ook kreeg? Maar ja, als je zegt dat ze geen erg in je heeft tot het weer over is, hoe wil je dan afleiden, moeilijk hoor Lijkt er wel op dat het nu al langer doorgaat
ze heeft geen ontsluiting maar perst gewoon hard mee af en toe. geen laatste fase nog. zelfs tijdens ontsluitingsweeën perst een merrie nog niet zo hard normaal.
Als een merrie zo hard perst terwijl ze wel ontsluiting heeft, dan was het water al gebroken...