Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Whiz schreef:@eyecatcher.. moet je me alleen nog ff uitleggen hoe die belboom werkt.
Eyecatcher schreef:Whiz schreef:@Avandijk: Merries!!! Ik hoop op 2 merries. Maar 1 hengst en 1 merrie is ook goed!!
@timokyana Ja Lady is een Maiden. Beide merries van mij zijn Maiden.
@JennyK Ik heb je cam geprobeerd maar hij is te donker bij mij.
@fenneke en Eyecatcher ik hou in mijn waak momenten wel een oog op Lady en een oog op catrin
@eyecatcher.. moet je me alleen nog ff uitleggen hoe die belboom werkt.
Ik heb voor de merries van MarijeR en Faniek een belboom gemaakt. Dat wil zeggen dat mensen zich aankonden melden als ze telefoon wouden ontvangen als 1 van de merries ging bevallen.
Dus MarijeR belt Pietje, pietje belt jantje en keesje, jantje belt koen.... enz enz enz enz ....
Whiz schreef:Oke, dus stel je voor ik ben wakker en catrin gaat beginnen (net zo aquut als Kyra).. wie moet ik bellen??
Whiz schreef:@Avandijk: Merries!!! Ik hoop op 2 merries. Maar 1 hengst en 1 merrie is ook goed!!
Eyecatcher schreef:Whiz schreef:Oke, dus stel je voor ik ben wakker en catrin gaat beginnen (net zo aquut als Kyra).. wie moet ik bellen??
uhmm niemandje staat niet op de belboom
Maar je zou altijd kunnen vragen of de belboom is ingezet... zoniet dan zou je mij kunnen bellen en dan bel ik weer verder naar de rest.....
Whiz schreef:Oke, dus stel je voor ik ben wakker en catrin gaat beginnen (net zo aquut als Kyra).. wie moet ik bellen??
FennekeR schreef:Whiz schreef:Oke, dus stel je voor ik ben wakker en catrin gaat beginnen (net zo aquut als Kyra).. wie moet ik bellen??
Marije?![]()
![]()
FennekeR schreef:Whiz schreef:Oke, dus stel je voor ik ben wakker en catrin gaat beginnen (net zo aquut als Kyra).. wie moet ik bellen??
Marije?![]()
![]()
FennekeR schreef:Wij gaan maar één iemand bellen..... als het allemaal weer zo snel gaat, mag je blij zijn als je een high alert kunt geven en dan snel naar Catrin.
Da's heel jammer voor de belboom, maar dan is je merrie toch belangrijker.![]()
en een high alert wekt ook veel mensen heb ik het idee.
Bedankt Whiz, dat je ook een oogje op Catrin wilt houden.
Whiz schreef:hahaha ja dat ook.. Misschien wel handig om nr te hebben omdat ik toch ook wel veel wakker ben snachts voor lady. Maar Marije heeft toch maar weinig onbewaakte momenten????
Eyecatcher schreef:Whiz schreef:hahaha ja dat ook.. Misschien wel handig om nr te hebben omdat ik toch ook wel veel wakker ben snachts voor lady. Maar Marije heeft toch maar weinig onbewaakte momenten????
nummer van marije staat onder de cam
FennekeR schreef:9 april - Catrin
24 april - Violette (mini)
28 april - Fleur
19 april - Pepsie (mini)
En Violette is sneaky hoor..... :j
EmDee schreef:Gaat Dar 's nachts weer opletten als Marije d'r waakschema weer gaat toepassen Fenneke?
avandijk schreef:Is de belboom besloten? Anders kunnen Whiz en ThePast03 (hele trouwe staarders) zich er ook bij aanmelden toch? Of, zelf een starten.
avandijk schreef:Is de belboom besloten? Anders kunnen Whiz en [*olduser*] (hele trouwe staarders) zich er ook bij aanmelden toch? Of, zelf een starten.