. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Als je goed kijkt, zie je bij haar ook wel beweging, maar echt schudden wil ik het nog niet noemen ... Lee zit nu op 8 maanden. Pepsi op ruim 9.
! Ze is ruim 9 maand drachtig nu, dus ik rijd er niet veel meer op. Ze heeft ook zo´n enorme buik! Maar dit vond ze hartstikke leuk, dus misschien dat we morgen weer even een ritje gaan maken. Veel stappen dus, met een beetje draf en galop.
. Ziet er heel schattig uit!
.
.
. Wel handig eigenlijk, vooral met rijden merk ik echt verschil! Zweet veel minder snel enzo
. 

Wat vliegt die tijd toch he, het voelt echt nog niet zo lang! Odess schreef:Nou Vrija, ik zie bij Odess ook niets hoor! De laatste keer dat ik wat zag was met vijf maand. Maar dat komt ook omdat ze altijd met dek staat en ik door de week pas laat thuis ben. Voor hetzelfde geld beweegd alles alle kanten op, maar ben ik er gewoon niet!
Verder is Odess vandaag 240 dagen heen!!!
[image]
![/i]

Tinne schreef:
Vreyalover, Vank is ook geen overdreven beer dit jaar. Wel handig eigenlijk, vooral met rijden merk ik echt verschil! Zweet veel minder snel enzo
.

Tinne schreef:
Vreyalover, Vank is ook geen overdreven beer dit jaar. Wel handig eigenlijk, vooral met rijden merk ik echt verschil! Zweet veel minder snel enzo
.

. Vanaf wanneer wilde je ze eigenlijk op stal gaan houden?
. Afgelopen vrijdag (oudjaarsdag) had Ivanka 's ochtends nog een uurtje buiten gestaan, maar ze had zich helemaal druk lopen maken en was echt van top tot teen bezweet en hoe..
. Ook van die krullen idd
! En op haar rug golft haar haar nog steeds een beetje, krijg het maar niet recht
.
.
.
!
. Binnenkort is Ivank 5 maanden (over 6 dagen om precies te zijn
) en ik zag dat het veulen nu het formaat van een rabbit heeft, maar na 30 dagen al het formaat van een beagle! (hmpfz.. ik vraag me nu af, zijn beagles groot?
)