AnsoDM Gefeliciteerd!!! Goed onderbuik gevoel heb jij!
stal_HD
Geplaatst: 01-04-21 07:41
Gefeliciteerd ansodm.
J_emma
Geplaatst: 01-04-21 07:41
Gefeliciteerd Anso! Leuk, ook een bonte!
Van mij mag er nou wel wat gaan gebeuren hier. Dag 349, ben tot dinsdag vrij en heb 1 grote stal en nog een merrie die nu op dag 307 zit. En steeds om de 2 uur op de camera kijken, wat ik nu al een aantal nachten doe, is ook geen feestje. Maar ja. Situatie alweer dik een week ongewijzigd.
OOh J-Emma en Dustinlover jullie zijn echt al heel lang aan het wachten! En ik vind dat ik al lang moet wachten..... Gistermiddag ineens minimale druppels aan beide uiers, PH waarde was 8 maar daarna geen veranderingen meer qua uiers/gedrag oid. Vanochtend waren ze weer droog...... Ze eet alleen al een week haar brokken slecht maar hooi en gras in het land eet ze wel voldoende
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Las verhaal van gestorven man wat heftig zeg echt heel veel respect dat jij gelijk zo goed gehandeld hebt! Zal wel even bijkomen zijn..
Hoe gaat het met het veulentje die verzwakt was/ is?
Zo leuk die fotos veulenspam hoop ze ook snel te kunnen plaatsen heerlijk van het weer aan het genieten!
Quick gaat iedere avond met zn mama uurtje land op daar genieten ze echt van , hij is alleen wel op onderzoek uit richting de sloot dat vind ik wat minder Is echt een doerak stiekem bijten en snel weg rennen en vooral veel mama pesten! Ik heb ook Instagram account waar ik heel veel spam met fotos en video’s voor degene die het leuk vinden: https://www.instagram.com/
Luna2006
Geplaatst: 01-04-21 08:24
Gefelicteerd anso!!
Toch een hoop die lang dragen zie ik! Muis is er 327 dagen en maakt 0,0 vaart. Er zit toch wel echt eentje in.
Katootje daar in tegen die is 316 dagen en bijna klaar